زاکانی: 4 ایستگاه مترو افتتاح می‌شود

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 12 مهرماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: هفته پیش رو 4 ایستگاه مترو و 8.5 کیلومتر خط مترو افتتاح خواهد شد و شروع یک خط جدید را کلید خواهیم زد.

شهردار تهران گفت: 7200 کودک کار را در 34 مجموعه مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهیم.

وی همچنین درباره انتصاب خود به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران اظهار کرد: علاوه بر حدود ۳۴ مجموعه‌ای که زیر نظر شهرداری تهران در حال فعالیت هستند و ۷ هزار و ۲۰۰  نفر را به عنوان کودک کار مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهیم، بر اساس حکمی که هیئت دولت و ریاست محترم جمهوری بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی به من واگذار کردند، مقدماتی را آماده کردیم تا از هفته آتی جلسات سیاست گذاری و سپس اجرایی را آغاز کنیم  تا همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و بتوانیم طی ماه‌های آتی در  ۵ موضوعی که در آن مصوبه بود بهبود جدی مشاهده کنیم.

زاکانی: 4 ایستگاه مترو افتتاح می‌شود

زاکانی پیش تر گفته بود: مترو رکن مهم حمل و نقل عمومی شهر تهران است و امروز ۱۵۰ ایستگاه مترو در حال خدمت رسانی است که تا دو هفته آینده ۴ ایستگاه جدید به شبکه افزوده می شود. همچنین به همت دولت خط مترو پرند به زودی توسط رییس جمهور با ۲۹ کیلومتر خط ریلی افتتاح می شود.