ماجرای کشف مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دو روز پیش برخی از رسانه‌ها از کشف ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر دادند و گفتند با مجرمان در این زمینه برخورد شده است.

حال درپی انتشار این خبر دانشگاه علوم پزشکی ایران در اطلاعیه‌ای این خبر را جعلی خوانده و اعلام کرده است: این موضوع از سوی نهادهای نظارتی دانشگاه در ماه های قبل کشف و بلافاصله به اطلاع نیروی محترم انتظامی رسید و مکشوفات نیز در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت.

همچنین این اتفاق در فضای خارج از محوطه دانشگاه و در یک تصفیه خانه فاضلاب در نیزارهای دره مجاور دانشگاه بوده و ارتباطی با محیط دانشگاه علوم پزشکی ایران نداشته و بر این اساس موضوع آزمایشگاه اجاره ای و سوء استفاده پیمانکار خلاف واقع و کذب است. با توجه به کشف اولیه و اطلاع رسانی موضوع، از سوی نهاد نظارتی دانشگاه به مقامات ذیصلاح، موضوع اطلاع رسانی از سوی اساتید و یا دانشجویان نیز کاملا خلاف واقع و کذب بوده است.

ماجرای کشف مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

حال سوال اینجاست که چرا پس از گذشت دو ماه از ماجرای فوق و مقارن با شروع سال تحصیلی جدید این موضوع منتشر و با وجود کشف این محموله در خارج از محدوده دانشگاه، مدیران ارشد و نهادهای نظارتی دانشگاه متهم به غفلت شده اند؟