افتتاح فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی در ٢٢ بهمن

علیرضا زاکانی شهردار تهران  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکى از ویژگى هایى که در مسیر خدمت به مردم رقم خورد این بود که ما از کل به جزء برسیم و به صورت کلان مشکلات را ببینیم و با مدیریت مشارکتى موضوعات را پیش ببریم؛ بزرگراه شهید بروجردى هم با همکارى راهور و شهردارى به نتیجه رسید.

وى گفت: در تهران چند پروژه بزرگ تعریف شده که ناظر بر نگهداشت شهر است، ما از مرز یک میلیون تن تولید آسفالت عبور کردیم و قدر و السهم معابر مشخص شده است تا مردم در جریان باشند؛ یک سوم آسفالت فقط در معابر است.

شهردار تهران گفت: امروز بیش از ٥٣٠ کیلومتر آبراه جمع آورى کردیم که باید بازسازى و نوسازى شود، بخشى از کار ما مبتنى بر ایجاد یک شرایط جدید در شهر است و کارهایى که متوقف شده باید تکمیل شود.

زاکانى افزود: امیدواریم تا ٢٢ بهمن فاز دوم شهید بروجردى به اتمام برسد همچنین پروژه آزادراه شهید شوشترى هم در حال تکمیل است ، البته مشکل ما در آنجا تملکات است.

زاکانى ادامه داد: باب خدمت را بدون توجه به طعنه ى طعنه زنان و موانع را با تکیه بر خدا و کارشناسى درست دنبال کنیم و شوراى ششم مسیرى را انتخاب کرده که ماحصل آن تغییر چهره تهران است.

شهردار تهران اضافه کرد: انشالله بتوانیم قدردان باشیم و خدمت حداقلى را براى مردم انجام دهیم.