ضرورت تکمیل و تجهیز پروژه ایوان ری

زهرا شمس‌احسان، عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تکمیل و تجهیز پروژه ایوان ری اظهار کرد: بهره‌برداری کامل از مجموعه ایوان ری به عنوان یکی از جدی‌ترین پروژه‌های جا مانده و ناتمام مطالبه شهروندان از مجموعه مدیریت شهری بوده که خوشبختانه از روز نخست، راهبردِ کاهش اختلاف بین شمال و جنوب تهران را سرلوحه خود قرار داده است.

شمس‌احسان گفت: این پروژه به عنوان یک مجموعه بزرگ خدماتی و فرهنگی شهر تهران باید در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقش آفرینی کند.

عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: این مجموعه با زیربنای بیش از ۳۱۰۰۰ متر مربع دارای کارکرد‌های تلفیقی رفاهی، گردشگری و خدماتی/فرهنگی در حال تداوم و اجرا بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر، پروژه «ایوان ری» نیازمند برخی اقدام‌ها در زمینه فنی، زیرساختی، حفاظتی و سرمایه انسانی بوده است، گفت: مواردی از قبیل تجهیز و تکمیل سیستم‌های امنیتی و حفاظتی هوشمند با تکنولوژی روز، نورپردازی مجموعه و پروژکتور سالن‌های نمایش، ظرفیت سازی برای ارتقای نیروی انسانی این مجموعه و برنامه اقدام برای حل مشکلات آن لازم است.  

شمس‌احسان ادامه داد: همچنین از لحاظ مدیریتی ضرورت دارد توسط نهاد‌های ذی ربط از قبیل شهرداری منطقه ۲۰، شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی، سازمان عمرانی مناطق و دیگر نهاد‌ها برخی مسائل تعیین تکلیف شود در واقع نظام نامه بهره برداری از این مجموعه به جزئیات مشخص شود تا هر چه سریعتر به بهترین شکل در چرخه خدمات رسانی به شهروندان قرار گیرد.

ضرورت تکمیل و تجهیز پروژه ایوان ری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود شهردار تهران با تلاش مضاعف و روحیه جهادی هر چه سریعتر مجموعه تاریخی - گردشگری ایوان ری را تجهیز، تکمیل، راه‌اندازی و بهره برداری کند و در اختیار شهروندان تهران قرار گیرد.