مردم تهران از وعده و وعید خسته شده بودند/ مردم تهران به زودی شیرینی خرید واگن ها و اتوبوس‌ها را می چشند/حضور در ترافیک زجرآورترین لحظات مردم تهران است

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سفر شهردار تهران به چین و خرید واگن و اتوبوس یادآور شد: سلامت و محیط زیست برای شورا اولویت  اصلی بود و رفاه و آسایش مردم هم یکی از مهمترین مولفه‌هایی است که مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود : از پنج راهبرد اصلی که در برنامه چهارم شهرداری داشتیم یکی موضوع محیط‌زیست و آلودگی هوا و دیگری موضوع حمل و نقل عمومی بود که خرید‌ واگن نشان می دهد که به دو راهبرد اصلی در برنامه چهارم عمل شده است.

پیرهادی ادامه داد: این اتفاق برای بار اول است که در یک برنامه و در زمان کوتاه رخ می‌دهد و دستاورد بزرگی برای مدیریت شهری حاصل شده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود:شاید برخی فکر کنند که کار خیلی سریع انجام شده اما پیگیری کارشناسی زمان زیادی برده است و با پیگیری رییس شورای شهر و اهتمام شهردار تهران انجام و در یک سفری در چین جمع بندی شد. 

پیرهادی خاطرنشان کرد: سلامت مردم با وجود آلودگی هوا دچار خدشه می‌شود و مردم در ترافیک ، زجر آورترین لحظات خود را تجربه میکنند و خودروهای امدادی در ترافیک می مانند. 

وی افزود: این اتفاق اگر در یکسال و نیم گذشته پیگیری نمی شد تهران دچار یک بحران غیر قابل پیش بینی می شد؛ این اتفاق بزرگ را به مردم تبریک می گویم و ثمرات آن را در سالهای آینده خواهیم دید.

وی تاکید کرد: از شهردار تهران میخواهیم از تمام  ظرفیت شهرداری برای حصول هرچه سریعتر این کار بزرگ استفاده کند که هرچه  زودتر این اتوبوس‌ها و واگن ها به تهران برسند تا مردم نتایج تلاش‌ها را  به طور عملی ببینند.

به گفته وی ، مردم تهران وعده و وعید زیاد دیدند و اکنون زمان کار عملی است ، هرچندنخبگان و اساتید می دانند که این قرارداد که بسته شده، به ثمر می رسد اما مردم تا سوار واگن و اتوبوس نشوند، تلاشها را باور نمی کنند و استفاده از واگن‌ها و اتوبوس‌ها آسایش و رضایت آن‌ها را در پی خواهد داشت.

مردم تهران از وعده و وعید خسته شده بودند/ مردم تهران به زودی شیرینی خرید واگن ها و اتوبوس‌ها را می چشند/حضور در ترافیک زجرآورترین لحظات مردم تهران است