به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق، تجمل گرایی در کشورهای غربی موجب آن شده تا مردم بیشتر به دنبال اجناس گران قیمت بروند و در این میان شرکت های مختلف نیز اقدام به تولید وسایل گران قیمت می کنند و بازار را حتی به سمت اجناس غیر عادی نیز برده اند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

جارو برقی طلایی:

به تازگی یکی از شرکت های تولید کننده وسایل خانگی اقدام به تولید جارو برقی از طلا کرده است. این جارو برقی که بسیار هم عادی است و مزیت خاصی نسبت به دیگر جارو رقی ها ندارد به قیمت یک میلیون دلار به فروش می رسد.



قرص های طلا:

همه ما تا به حال بیمار شده ایم و با مصرف قرص و کپسول سلامتی خود را به دست آورده ایم. اما یک فرد ثروتمند به نام توبیاس ونگ تصمیم گرفت تا طعم قرص های طلایی رابچشد. به سفارش او چند کپسول با طلای ۲۴ عیار درست شد. این قرص ها به قیمت هر دانه ای هزار دلار فروخته می شود.

دستشویی طلایی:

هر ساله تعداد زیادی از جهانگردان مسیر خود را به سوی هنگ کنگ عوض میکنند تا از این دستشویی ساخته شده از طلای ۲۴ عیار دیدن کنند ارزش این دستشویی ۵ میلیون دلار است.





کوله پشتی طلا:

کوله پشتی یکی از وسایل مورد نیاز دانش آموزان است.این کوله پشتی که به نظر استاندارد هم نمیرسد از طلای ۲۴ عیار درست شده. قیمت این کیف ها سه هزار دلار است.