به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار سید رسول صمدی افزود: ماموران ایست بازسی لوشان مستقر در پارک ساحلی شهر منجیل به یک عابر پیاده اهل و ساکن فومن که در حاشیه خیابان از سمت جنوب به شمال به سمت تونل در حال حرکت بوده مشکوک و در بازرسی از کیف دستی وی تعداد ۲۹۶ قطعه چک پول مسافرتی پانصد هزار ریالی در مجموع به مبلغ ۱۴۸میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: مراتب از طریق پلیس های تخصصی این شهرستان در خصوص چگونگی موضوع و منابع دسترسی به آن و اقدامات بعدی تحت بررسی است، متهم دستگیر شده با قرار صادره مقام قضایی روانه زندان شد.

کشف بیش از ۲ تن مرغ قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو که در حال تردد از مسیر آستارا به اردبیل بودند مشکوک و با رعایت نکات ایمنی و موازین قانونی نسبت به توقف این خودروها اقدام کردند.

سرهنگ نادر خورسند افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها در مجموع دو تن مرغ ذبح شده و همچنین هزار قطعه مرغ زنده کشتاری قاچاق را کشف کردند.

وی یادآورشد: مرغهای مکشوفه به اداره بازرگانی شهرستان آستارا تحویل و به قیمت مصوب دولتی در بین شهروندان آستارایی توزیع شد.

کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شفت

فرمانده انتظامی شفت از کشف پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق و فرآوردههای نفتی ماموران انتظامی شهرستان مزبور پس از تحقیق و بررسی لازم در سطح حوزه استحفاظی و ارزیابی همه جانبه موفق به شناسایی دپوی گازوئیل قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ پاسدار فرداد فکوری افزود: برای متهم، پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه سوخت مکشوفه تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.