به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این باره اظهارداشت: به دلیل ضرورت برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان و عمده فروشان مواد مخدر در احکام جداگانه مبنی بر اعدام سه نفر از قاچاقچیان سابقه دار صبح دوشنبه این سه قاچاقچی به دار مجازات آویخته شدند.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال ۸۸ مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت زنی در بلوار نسیم شمال شهر قزوین به دو دستگاه خودرو پراید به رانندگی(ح. ب) دارای سوابق کیفری در خصوص مواد مخدر و(م. پ) دارای پرونده مفتوح مشکوک شدند که خودروهای یاد شده به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند اما در عملیاتی(م. پ) توسط پلیس دستگیر شد.

وی یادآورشد: پس از بازرسی از خودرو(م. پ) مقدار ۱۵۵ گرم هروئین کشف شد که متهم مدعی شد، مواد مخدر مکشوفه متعلق به(ح. ب) است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: در پی تلاش ماموران برای دستگیری(ح. ب) در خرداد ماه سال ۸۸ به خودرویی که در کنار جاده متوقف بود، مشکوک شده و اقدام به بازرسی از آن می کنند که در بازرسی مقدار دو کیلو و ۶۸۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و راننده خودرو به هویت(غ. س) دارای سابقه کیفری ادعا کرد که مواد متعلق به(ح. ب) بوده و مواد را تنها برای حمل به او داده و خودرو وی را اجاره کرده است.

وی بیان کرد: متهم(ح. ب) نیز با تلاش ماموران دستگیر و در اظهارات خود اتهامات وارده مبنی بر نگهداری ۱۵۵ گرم و حمل دو کیلو و ۶۸۰ گرم هروئین را قبول می کند.

دادستان عمومی وانقلاب استان قزوین یادآورشد: با وجود اظهارات متهمان و بررسی های فنی بعمل آمده مجرمیت(ح. ب) و(غ. س) محرز و(ح. ب) به جهت مشارکت در حمل مقدار دو کیلو و ۶۸۰ گرم و نگهداری ۱۵۰ گرم هروئین و(غ. س) به دلیل مشارکت در حمل و نگهداری دو کیلو و ۶۸۰ گرم هروئین به اعدام و مصادره اموال محکوم شدند که صبح امروز حکم اعدام آنها اجرا شد.



این قاضی تصریح کرد: در پرونده دیگری نیز(م. ش) دارای سابقه کیفری در خصوص مواد مخدر به اتهام فروش ۶۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک به اعدام و مصادره اموال محکوم شد که حکم اعدام وی نیز همزمان با دو مجرم دیگر اجرا شد.