به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سردار حسین دقیقی در همایش حجاب و عفاف که روز دوشنبه برگزار شد، افزود: کشور ما باید الگوی سلامت و حجاب در سطح بین الملل باشد اما متاسفانه جامعه ما در این خصوص دچار یک بیماری شده است به طوری که موضوع حجاب و عفاف در آن تضعیف شده است.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع حجاب مورد آسیب شناسی قرار گیرد، گفت: بعضی از افراد با نشان دادن نمادهایی از بی حجابی قصد مبارزه و مخالفت با نظام سیاسی کشور را دارند به همین دلیل با رفتارهای بی حجاب گرانه خود را مخالف با ارزش های نظام نشان می دهند.

به گفته وی این موضوع در جریان فتنه های اخیر در جامعه مشاهده شده است به طوریکه بسیاری از افراد شرکت کننده در انتخابات برای بدست آوردن آراء به سراغ تمامی آنها رفته اند و خود را موافق با آنان نشان داده اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر قطعا در مبارزه با بی حجابی و بدحجابی در جامعه موثر است تاکید کرد: هنگامی که یک فرد «معروف» را نمی شناسد در این شرایط ابتدا باید موارد معروف به وی نشان داده شود و پس از آن امر به معروف در دستور کار قرار گیرد.

به گفته دقیقی از نظر فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید در بحثحجاب و عفاف بیشتر کار شود. در اسلام زن مصداق سلامت، صحت، توسعه و رشد انسانی است به طوریکه این دین زنان را نه تنها از فعالیت اجتماعی محروم نکرده بلکه آنان را تشویق به فعالیت های سیاسی و حضور در اجتماع کرده است.