مدارس مشهد فردا دوشنبه 29 آبان 1402 تعطیل است؟

آیا فردا دوشنبه ۲۹ آبان مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا ۲۹ آبان باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

وضعیت آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه

 شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه با میانگین ۱۲۳ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

تعطیلی مدارس

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۱۶، میدان انقلاب با ۱۱۰، ولدان با ۱۳۰، خیابان فرشادی با ۱۰۸، پارک زمزم با ۱۴۲، دانشگاه صنعتی با ۱۳۵، بزرگراه خرازی با ۱۳۴، خیابان پروین با ۱۲۲، رهنان با ۱۱۶، بولوار کاوه با ۱۱۲ و خیابان فیض با ۱۰۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۹، خیابان زینبیه با ۱۵۱ و کردآباد با ۱۶۳ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد. همچنین شاخص هوا در خیابان رودکی، میرزا طاهر و سپاهان شهر به ترتیب با ۸۸، ۹۶ و ۹۷ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش هوا در خیابان‌های استانداری قطع است.