ماجرای کامل گروگان گیری امروز در شیراز

گروگان گیری شیراز امروز در خیابان خبرنگار شیراز رخ داد. در ادامه به ماجرای گروگان گیری شیراز می پردازیم:

ساعتی پیش یک مورد گروگان‌گیری در خیابان خبرنگار شیراز به مرکز پلیس شیراز اطلاع‌رسانی شد.

با ورود تیم‌های عملیاتی رهایی گروگان پلیس مرکز استان فارس، مأموران موفق به رهایی گروگان‌(یک خانم) و دستگیری یکی از گروگان‌گیر‌ها پس از شلیک گلوله شدند.

یکی دیگر از گروگان‌گیرها نیز در این درگیری کشته شده است.

توضیحات پلیس درباره گروگان گیری شیراز

سردار رهام بخش حبیبی عصر امروز، ۱۱ آذر با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح گروگان‌گیری امروز شهر شیراز پرداخت و گفت: حوالی ساعت ۱۱ در پی تماس به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام گروگان‌گیری، مأموران پلیس وارد عمل شدند که در این حادثه دو نفر، یکی دختر و دیگر پسر گروگان گرفته شده بودند.

ماجرای کامل گروگان گیری امروز در شیراز

وی افزود: پس از یک ساعت و نیم درگیری پلیس فارس با گروگان‌گیران، در محور ابوالحیات شیراز گروگان دختر صحیح و سالم آزاد شد، اما گروگان پسر قبل از رسیدن پلیس به دست آدم رباها کشته شده بود.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری اینکه این پرونده درباره اختلافات خانوادگی بوده است، ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که گروگان دختر، دوست فرزند دختر فرد آدم‌ربا است که برای رسیدن به دختر خود این خانم را به گروگان می‌گیرد و نقش اصلی را در این زمینه ایفا کرده بود. این خانواده از شهر دیگری به استان فارس مهاجرت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروگان‌گیرها سه نفر بودند، اظهار کرد: آدم رباها با پهن کردن دام به بهانه خرید و فروش حیوان خانگی برای گروگان دختر، حوالی خیابان خبرنگار شیراز با ضرب و شتم، این گروگان و همکارش را سوار ماشین خود می‌کنند.

حبیبی با تصریح اینکه گروگان‌گیرها پس از سوار کردن گروگان به سمت خروجی شهر شیراز حرکت می‌کنند، اضافه کرد: طرح مهار برای متوقف کردن خودرو آدم رباها از سوی پلیس فارس اجرا شد که پس از درگیری مسلحانه، یکی از گروگان‌گیرها به هلاکت می‌رسد و یک نفر نیز به صورت زخمی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه تلاش مأموران پلیس برای پیدا کردم آدم‌ربای متواری به صورت ویژه ادامه دارد، گفت: در پی این درگیری مسلحانه یکی از ماموران پلیس به صورت سطحی زخمی شد.