چگونه از فرزند خود در فضای اینترنت محافظت کنیم؟

برای مراقبت از کودکان خود در فضای اینترنت ، می‌توانید حالت جست‌وجوی ایمن برای Google، Bing و Yahoo را فعال کرده تا محتوای مستهجن یا بالقوه مضر برای کودک را از نتایج جست‌وجو فیلتر کند و این قابلیت، نه تنها متن، بلکه تصاویر را نیز شامل می‌شود.

موتور جست‌وجوی Google: در دستگاه خود، به تنظیمات SafeSearch بروید، Filter، Blur یا Off را انتخاب کنید.

موتور جست‌وجوی Bing: مرورگر خود را باز کنید و به Bing بروید، نماد منو در سمت راست بالای پنجره را انتخاب کنید، سپس Settings > More را انتخاب کنید، تنظیمات برگزیده SafeSearch را انتخاب کنید: Strict، Moderate یا Off، و Save را در پایین منو انتخاب کنید.

موتور جست‌وجوی یاهو: به صفحه جست‌وجوی یاهو بروید، مطمئن شوید که وارد سیستم شده اید، روی نماد برنامه > تنظیمات > تنظیمات برگزیده از صفحه نتایج جست‌وجو ضربه بزنید و تنظیمات برگزیده جست‌وجوی ایمن را از منوی کشویی انتخاب کنید.

با بچه‌ها درباره بدافزار‌های موجود در دستگاه‌هایشان از جمله بازی‌های ویدیویی یا رسانه‌های اجتماعی، صحبت کنید و اطلاعاتی مانند این را با آن‌ها به اشتراک بگذارید تا در تصمیم‌گیری بهترشان کمک کنید.

مراقبت را فراموش نکنید: برای محافظت در برابر جست‌وجو‌های مخربی که می‌تواند منجر به بدافزار شود، باید نرم افزار آنتی ویروس خود را در همه دستگاه‌های خود به روز کنید.

چگونه از فرزند خود در فضای اینترنت محافظت کنیم؟