تعطیلی مدارس نور استان مازندران فردا شنبه ۲۵ آذر

در پی بارندگی شدید شب گذشته و طغیانی شدن رودخانه "حاجی ماهرود" سیل در شهرستان نور خطه غربی مازندران جریان یافت که سبب شکستگی خطوط انتقال آبرسانی و در نتیجه قطعی آب نقاط شهری و روستایی شد.

حسن ولی پور جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار و توضیحات ارائه شده مبنی بر فعالیت سامانه گرمایشی با آب، فردا - شنبه - ۲۵ آذر ماه مدارس تعطیل و آموزش دانش آموزان از طریق سامانه شاد به صورت غیر حضوری انجام شود.

شهرستان نور دست کم ۱۴ هزار دانش آموز دارد.

تعطیلی مدارس نور استان مازندران فردا شنبه ۲۵ آذر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران هم صبح امروز به خبرنگار ایرنا گزارش داد: بارندگی شدید و سیل شب گذشته سبب شکستگی خط انتقال ۵۰۰ میلی متری حاشیه رودخانه " حاجی ماهرود " شد و در نتیجه آب نقاط شهری به ویژه رویان ،ایزدشهر ، نور و رستم رود قطع است.

بهزاد برارزاده افزود: در نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) به محض وقوع این حادثه گروه‌های عملیاتی، امدادی و واکنش سریع پای کار آمدند تا از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازنداران، آبرسانی به مناطق سیل زده با ۱۰ خودروی تانکر آماده ارائه خدمات به مشترکان انجام می‌شود.

شهرستان نور با برخورداری از پنج نقطه شهری و ۱۲۵ هزار نفر جمعیت بومی در غرب مازندران قرار دارد.