تشدید آلودگی هوا تا جمعه / گسترش بارش‌ها تا یکشنبه

بر اساس اعلام هواشناسی ، طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی بویژه در کرج تهران اراک و اصفهان افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید در مناطق جنوبی رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: یکشنبه علاوه بر این مناطق در استانهای ساحلی دریای خزر و به صورت پراکنده در بخشهایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.

هواشناسی اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی هوای امروز پایتخت را صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.