تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲

براساس اطلاعات بدست آمده تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲ اعلام شده است.

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲  با توجه به پرداختی‌های ماه‌های گذشته بانک بین ۲۹ تا ۳۰ دی سال است.

بنابراین مستمری بگیران بانک رفاه (آذر ماه) باید در تاریخ بین ۲۹ تا ۳۰ دی باید منتظر واریز حقوق مستمری خود باشند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند کمکی به بهبود زندگی مددجویان باشد و از مردم و خیران خواست تا همچنان در کمک به مددجویان کمیته امداد مشارکت داشته باشند. مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به صورت پلکانی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ چقدر است؟

بر اساس این افزایش، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان، مستمری مددجویان سه نفره از ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، مستمری مددجویان چهار نفره از ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و مستمری مددجویان پنج نفر به بالا از ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان افزایش یافته است.

طبق گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمری در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان صورت گرفته است و می‌تواند کمکی به بهبود زندگی این افراد و خانواده‌های آنها باشد.

براساس آخرین اخبار شنیده شده مستمری مددجویان کمیته امداد در این روزها واریز خواهد شد. در این روزها مستمری بگیران باید منتشر واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش ۲۰ درصدی واریز شود.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در موضوع بانوان سرپرست خانوار این است که با توجه به متناسب بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و همچنین  پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های همیار جهت ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند، ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار مربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کنند.

کمپین حمایت از حقوق معلولان خواستار تامین منابع لازم برای اجرای ماده ۲۷ در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شد.

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲