آیا مدارس کرج فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز روز سه شنبه اعلام نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: تا پایان هفته استقرار جو پایدار و کاهش دمای حداقل در ارتفاعات رخداد بهمن و یخبندان فراگیر مورد انتظار است.

‌آرش بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی است و تا پایان هفته استقرار جو پایدار و کاهش دمای حداقل و در ارتفاعات رخداد بهمن و یخبندان فراگیر مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه در پاره‌ای نقاط، یخبندان و کاهش دمای کمینه است، مطرح کرد: فردا سه شنبه آسمان صاف همراه با مه رقیق در پاره‌ای نقاط و یخبندان و چهارشنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با یخبندان و عصر و شب ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی جاده‌ای استان البرز با محوریت جاده چالوس و طالقان، نوع مخاطره موجود را انباشت برف، یخبندان و کاهش محسوس دمای کمینه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان دانست و افزود: اثر این مخاطره سقوط بهمن و ریزش سنگ و لغزندگی جاده‌ها و معابر کوهستانی است.

بهاروند احمدی با تاکید بر ضرورت خودداری مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ توصیه کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، کوهنوردان از هرگونه صعود به ارتفاعات و قله‌های البرز مرکزی جدا خودداری کنند.

آیا مدارس کرج فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟