چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

اگر به فکر این هستید که چگونه در تلگرام استوری بگذارید یا تیک آبی رنگ آن را دریافت کنید، پس حتما می دانید که تلگرام پریمیوم چیست! با خرید تلگرام پرمیوم، می‌توانید از ویژگی‌های اختصاصی مانند امکانات پیشرفته گروهی، افزایش ظرفیت ارسال فایل و دسترسی به ویژگی‌های حرفه‌ای‌تر مثل آیکون‌های اختصاصی، ایموجی‌های متحرک و دریافت تیک آبی رنگ تلگرام برخوردار شوید. تلگرام پرمیوم یک نسخه ویژه از پیام‌رسان تلگرام است که به کاربران امکانات فراوانی ارائه می‌دهد تا تجربه ارتباطات خود را به سطحی جدید برسانند.  این نسخه پرمیوم به کاربران این اطمینان را می‌دهد که در دنیای پرپیچ و خم ارتباطات امروزی، تجربه استفاده‌ی ایمن و بهینه از تلگرام را تجربه کنند. در ادامه خواهیم آموخت که چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم و استفاده از این نسخه تلگرام چه قابلیت‌هایی به همراه دارد.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) نسخه پولی تلگرام است که با خرید آن می‌توانید به امکانات و قابلیت‌های وِیژه مانند عکس پروفایل متحرک، دانلود سریع‌تر فایل‌ها، استوری تلگرام، ایموجی‌های متحرک و قابلیت‌های دیگر دسترسی داشته باشید. تلگرام برای کسب درآمد از کاربران خود، نسخه پولی تلگرام را با عنوان تلگرام پرمیوم معرفی کرده است. برای خرید این نسخه پولی به کردیت کارت‌های بین المللی نیاز خواهید داشت؛ همچنین در نظر داشته باشید که برای پرداخت هزینه نسخه پریمیوم تلگرام، درگاه پی پال وجود ندارد.

ویژگی ها و امکانات تلگرام پرمیوم

با خرید نسخه پولی تلگرام یا همان تلگرام پرمیوم می‌توانید به قابلیت‌ها و امکانات ویژه تلگرام دسترسی داشته باشید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • کسب تیک آبی تلگرام
  • قابلیت گذاشتن استوری برای کاربران عمومی
  • عدم پخش تبلیغات
  • ایموجی‌های متحرک و استیکرهای اختصاصی
  • مدیریت چت
  • قابلیت آپلود فایل با حجم بیشتر
  • امکان دانلود فایل با سرعت بیشتر
  • محدود کردن پیام‌های صوتی برای کاربران
  • استفاده از آیکون‌های خاص و یونیک در برنامه
  • تبدیل وویس به متن
  • قابلیت‌های ترجمه پیام‌های تلگرام به زبان مورد نظر
  • افزایش قابلیت اضافه شدن تعداد کل کانال‌ها و گروه‌ها

انواع اشتراک تلگرام پرمیوم

اشتراک تلگرام پرمیوم در پلن‌های مختلفی ارائه می‌شود که از نظر قابلیت‌ها و امکانات و مدت زمان استفاده دارای تفاوت هستند. در جدول زیر به بررسی انواع اشتراک تلگرام پرمیوم پرداخته می‌شود:

انواع اشتراک تلگرام پرمیوم

اشتراک 1 ماهه

اشتراک 3 ماهه

اشتراک 6 ماهه

اشتراک 1 ساله

نیازمند وارد شدن به اکانت شما

بدون وارد شدن به اکانت شما

بدون وارد شدن به اکانت شما

بدون وارد شدن به اکانت شما

فعالسازی روی اکانت شخصی

فعالسازی روی اکانت شخصی

فعالسازی روی اکانت شخصی

فعالسازی روی اکانت شخصی

دارای اعتبار 1 اماه

دارای ا عتبار 3 ماهه

دارای اعتبار 6 ماهه

دارای اعتبار 1 ساله

 

 

 

 

 

 

 

 

تفاوت نسخه تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان

پیش از این به بررسی قابلیت‌های نسخه تلگرام پرمیوم پرداخته شد. در ادامه با تفاوت قابلیت‌های نسخه پولی تلگرام و نسخه رایگان آشنا می‌‌شوید.

  • شما با خرید نسخه پولی تلگرام می‌توانید تا 4 گیگابایت فایل آپلود کرده و برای کاربران خود ارسال کنید. در صورتی که میزان آپلود فایل در نسخه رایگان تلگرام 2 گیگابایت می‌باشد. این یعنی میزان قابلیت فایل در نسخه پرمیوم تلگرام 2 برابر نسخه معمولی یا پولی آن است.
  • کاربران نسخه پرمیوم تلگرام می‌توانند حداکثر در 1000 کانال عضو شده و این مقدار برای کاربران نسخه پولی حدود 500 کانال است. علاوه بر این با خرید نسخه پرمیوم تلگرام می‌توانید 20 فولدر چت ایجاد کرده و در هر یک حدود 200 چت جایگذاری کنید.
  • امکان استفاده از کاراکترها در نسخه پرمیوم تلگرام بیشتر از نسخه رایگان می‌باشد. همچنین با داشتن نسخه تلگرام پریمیوم می‌توانید 20 لینک عمومی را برای خود رزرو کنید.
  • در نسخه پریمیوم تلگرام امکان گذاشتن استوری برای شما فراهم است در صورتی که این امکان برای نسخه‌‌های معمولی تلگرام وجود ندارد.

انواع روش های فعالسازی تلگرام پریمیوم

روش‌های مختلفی مانند استفاده از خدمات ایرانیکارت، استفاده از شماره مجازی گوگل ویس و فعالسازی تلگرام از طریق ربات برای فعالسازی تلگرام پرمیوم وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک پرداخته می‌شود.

خرید اشتراک پریمیوم تلگرام از ایرانیکارت

شما می‌توانید از طریق مراحل زیر خرید اکانت تلگرام پرمیوم را از طریق ایرانیکارت انجام دهید:

  • وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود کلیک کنید. اگر در ایرانیکارت ثبت نام نکرده‌اید، ساخت حساب کاربری در ایرانیکارت را انجام دهید.
  • پس از ورود، در منوی سمت راست روی پرداخت در سایت‌های خارجی کلیک کنید.
  • از بین موارد انتخابی روی پرمیوم تلگرام کلیک کنید.

02

  • پلن مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.
  • آیدی تلگرام خود را وارد و سپس روی ثبت سفارش کلیک نمایید.
  • در این صفحه می‌توانید پیش فاکتور خود را مشاهده کنید. درگاه بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده، روی درخواست صدور فاکتور در صورت نیاز به فاکتور کلیک کرده و پس از تایید قوانین سایت روی تایید و پرداخت کلیک کنید.
  • برای اطلاع از سفارش خود در منوی سمت راست روی پیگیری سفارشات کلیک کنید.

فعال سازی به کمک شماره مجازی گوگل ویس

یکی از روش‌های فعال‌ کردن تلگرام پرمیوم، استفاده از شماره مجازی گوگل ویس است که برای انجام آن می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تلگرام را باز کرده، به قسمت Settings رفته و گزینه Add Account را انتخاب کنید. در پنجره باز شده شماره مجازی گوگل ویس را وارد نمایید.

01

  1. روی گزینه Next در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. پس از ارسال کد تلگرام آن را وارد کنید. در صورتی که کد ارسال نشد روی Resend کلیک کنید.
  2. پس از ارسال کد و تایید آن، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

فعال سازی تلگرام پرمیوم از طریق ربات تلگرامی

برای فعال کردن تلگرام پرمیوم از طریق ربات تلگرامی مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تلگرام را اجرا کرده و در نوار سرچ آن کلمه premiumbot را تایپ و سپس روی premium bot کلیک کنید.
  2. روی گزینه start کلیک کنید. البته با شماره ایران نمی‌توان خرید تلگرام پرمیوم را از طریق ربات انجام داد.
  3. پلن مورد نظر را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه آن اقدام کنید.

چگونگی نصب تلگرام پرمیوم

نصب تلگرام پرمیوم از طریق مراحل زیر امکان‌پذیر است:

  1. تلگرام را باز کرده و به قسمت setting بروید.
  2. روی Telegram premium کلیک کنید.
  3. subscribe در پایین صفحه را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه آن اقدام نمایید. به این صورت تلگرام پرمیوم فعال می‌شود.

در نهایت، خرید تلگرام پرمیوم از طریق ایرانیکارت با ارائه ویژگی‌های انحصاری و پیشرفته، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ی خود را در استفاده از این پیام‌رسان بهتر کنند. از امکانات ارتقاء یافته در گروه‌ها گرفته تا امکانات حرفه‌ای در استفاده از قابلیت‌های اختصاصی، تلگرام پرمیوم به کاربران این اطمینان را می‌دهد که از یک پلتفرم امن و با کارایی بالا برخوردار باشند. این تجربه ارتقاء یافته از تلگرام برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی کاربری بهتر و قابلیت‌های بیشتر هستند، گزینه‌ای جذاب و ارزشمند محسوب می‌شود.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/accounts/what-is-telegram-premium/