آیا مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس آذربایجان غربی چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها به کجا رسید؟

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود. 

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با شروع فعالیت سامانه بارشی به منطقه، تکاب با ۹ میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر جنوب آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته بود.

اردلان محمدپور افزود: فعالیت این سامانه بارشی به صورت بارش برف و باران از بامداد امروز در منطقه آغاز شد و در این مدت علاوه بر تکابف در سردشت ۷.۳ میلی‌متر، مهاباد پنج میلی‌متر، اشنویه و بوکان چهار میلی‌متر، پیرانشهر و شاهین‌دژ سه میلی‌متر و در نقده ۲ میلی‌متر بارندگی ثبت شد.

وی اضافه کرد: در شمال استان نیز در ماکو ۹.۵ میلی‌متر و در پلدشت ۸.۸ میلی‌متر بارندگی ثبت شده و بارش ها به صورت برف و باران تا اواخر امروز در منطقه به صورت پراکنده تداوم دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به تقوبت فعالیت این سامانه بارشی گفت: این سامانه روز چهارشنبه تقویت می شود و علاوه بر آن به تدریج فعالیت سامانه گسترش پیدا می کند و منطقه را فرا می گیرد.

محمدپور ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته بوکان با حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و ارومیه با حداقل دمای منفی ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین چهار و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای هفت ایستگاه باران سنجی است.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.