دستگیری عاملان آدم ربائی در شمال شهر تهران

 امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 4 تن از عاملان ربایش فردی در شمال شهر تهران خبر دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اواسط دی ماه امسال در پی دریافت خبری مبنی بر ربایش یک مرد و ضرب و جرح وی توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو206 ، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

گشت_های+ویژه+پلیس+در+تهران+(3)

وی افزود: بررسی‌‌های اولیه نشان از این داشت که با شکایت زنی ماموران مرکز فوریت های پلیسی تهران در جریان ربایش مردی توسط راننده و 3سرنشین ناشناس یک دستگاه خودروی سواری 206 قرار گرفتند و بلافاصله با حضور ماموران کلانتری در محل، تحقیقات پلیسی آغاز شد ولی بعد از گذشت چند ساعت، فرد ربوده شده در حالی که آثار ضرب و جرح در اعضای بدن وی مشهود بود به منزل باز گشته و مدعی می‌شود که ربایندگان وی را به محلی منتقل و پس از ضرب و جرح و فحاشی وی اقدام به اخذ رسید و قولنامه دستی از او کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی جهت بررسی موضوع، به محل مورد ادعای فرد ربوده شده اعزام شده و طی اقدامات میدانی و کارآگاهی در محل ربایش، صحت اظهارات فرد ربوده شده تایید شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت این 4 فرد را شناسایی و طی مراقبت های شبانه روزی در نهایت پاتوق این افراد را در محدوده سعادت آباد شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

وی افزود: متهمان ناگزیر به بزه انتسابی معترف و در ادامه تمامی اوراق اخذ شده از فرد ربوده شده را از ید متهمان کشف و توقیف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، به جرم آدم ربایی و معاونت در جرم روانه زندان شدند.