آیا مدارس همدان فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا سه شنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته به منفی پنج درجه سانتیگراد رسید گفت: هوای سرد تا چند روز آینده در استان ماندگار است.

آیا مدارس همدان فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

محمد حسن باقری شکیب روز دوشنبه افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در برخی از ساعات و سرمای هوا پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر سه شنبه بارش های پراکنده و خفیف برف استان را به خصوص در نقاط شمالی، غربی و کوهستانی فرا می گیرد.

باقری شکیب با بیان اینکه در روز چهارشنبه بارش نداریم خاطرنشان کرد: در بعدازظهر پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی تا روز شنبه بارش برف را در اکثر نقاط خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: نهاوند و اسدآباد با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و پنج درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.