آیا مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمانشاه چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود.

داده‌های سازمان هواشناسی حاکیست که با ورود یک سامانه ناپایدار جوی به استان کرمانشاه آخر هفته برفی و بارانی را در این خطه غربی ایران شاهد خواهیم بود.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز سه شنبه با تایید این خبر گفت: بارش برف و باران از بامداد فردا چهارشنبه استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سعید قاسمی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل داده‌های هواشناسی سامانه ناپایدار از بامداد چهارشنبه تا پایان هفته جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده و بارش به دنبال دارد.

وی افزود: بارش حاصل از این سامانه که تا ظهر پنجشنبه غالباً ضعیف و پراکنده خواهد بود؛ از عصر پنجشنبه تا اواخر روز جمعه تقویت شده و علاوه بر ارتفاعات، گردنه ها و نواحی سردسیر را فرا می‌گیرد بطوریکه تدریجا در مناطق معتدل هم بصورت برف مشاهده خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: متوسط دمای هوا که طی امروز و فردا به آرامی افزایش می‌یابد؛ در روز پنجشنبه تغییرات چشمگیری نخواهد داشت اما از جمعه تا اوایل هفته آینده به شکلی محسوس و تدریجی کاهش خواهد یافت.

قاسمی ادامه داد: پیش بینی می‌شود حداقل دمای نقاط معتدل و سردسیر استان کرمانشاه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر را به ثبت رساند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوزران با ۷ درجه زیر صفر و سومار با ۱۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان کرمانشاه بودند.

قاسمی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای در شهر کرمانشاه بین ۴ و ۹ درجه بالای صفر در نوسان بود