تعطیلی مدارس پردیس فردا شنبه ۱۴ بهمن۱۴۰۲؟

احتمال تعطیلی مدارس پردیس فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد اما هنوز به شکل رسمی تعطیلی مدارس پردیس اعلام نشده است.

بارش برف در شهرستان‌های شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه از هفته پیش تاکنون ادامه دارد و برف سیمای شرق استان تهران را سفیدپوش کرد.با اعلام سازمان هواشناسی و پیش‌بینی بارش برف، همچنان بارش‌ها در شهرستان‌های شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه ادامه دارد.

بارش برف در شهرستان‌های شمال شرق ادامه داشته و در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف سنگین‌تر و برودت هوا هستیم.بنا بر اعلام اداره راهداری، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شرق استان تهران، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی از ساعت اولیه با مداد آغاز شده و تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان، معابر اصلی و فرعی و همچنین راه‌های ارتباطی روستایی برقرار است.

تعطیلی مدارس پردیس فردا شنبه ۱۴ بهمن۱۴۰۲؟

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درخصوص احتمال کولاک برف، وقوع سوز باد در ارتفاعات و ریزش بهمن نیز هشدار داد و گفت: تأکید مؤکد مدیریت بحران به کوهنوردان است که طی دو روز پایان هفته از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: باتوجه‌به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما به همه شهروندان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ‌زدگی برخی تأسیسات و لوله‌های آبرسانی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی نیز تأکید کرد و گفت: مردم عزیز با تنظیم دمای محیط و پوشیدن لباس گرم و عایق درب و پنجره‌ها می‌توانند نسبت به ذخیره انرژی اقدام و در این خصوص صرفه‌جویی داشته باشند.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی از عصر پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه تا صبح یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه با افزایش سرعت وزش باد روبه‌رو خواهیم بود، گفت: به همه مردم و ذینفعان تابلو‌های تبلیغاتی، ساختمان‌های نیمه‌کاره و سست، داربست‌ها و پوشش گلخانه‌ها توصیه می‌کنیم نسبت به استحکام این موارد توجه داشته باشند، همچنین افراد از پرواز با پاراگلایدر و هواپیما‌های سبک خودداری کنند.