آخرین وصعیت جاده‌ها: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ “پیمان کرمی” روز چهارشنبه گفت: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۸ و تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: مسافران هنگام سفر علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه با احتیاط رانندگی کنند.

کرمی اضافه کرد: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت تیم های خودرویی ، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

فرمانده پلیس راه البرز گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌ لازم صورت گرفته است.

کرمی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی یادآورشد: با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و بقیه در استان مازندران واقع شده است.

 

 ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال