خبر جدید عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان برای ۱۴۰۳

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نگرانی اول جامعه کارگری و بازنشستگی را تعیین میران حقوق ها برای سال ۱۴۰۳ دانست.

علی دهقان کیا با اشاره به تورم بسیار بالای کشور افزود: نمایندگان مجلس افزایش مزد ۲۰ درصدی را پذیرفته و تصویب کرده ند و این مصوبه برای کشوری ها و لشکری ها اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مصوب کرده اند که برای شاغلان کشوری و لشکری حقوق کمتر از ۱۰ میلیون تومان و برای بازنشستگان کمتر از ۹ میلیون تومان در سال آینده پرداخت نشود.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران تاکید کرد: انتظار ما از شورای عالی کار این است که برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همین مقادیر تصویب شود در غیر این صورت اسم این کار تبعیض خواهد بود.

خبر جدید عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان برای ۱۴۰۳

این فعال بازنشستگان تامین اجتماعی به مسولان وزارت کار هشدار داد که در صورت تبعیض بین جامعه کارگری و بازنشستگان کشوری و لشکری مسولیت این اقدام با آنهاست.

دهقان کیا با بیان این که فنر تورم رها شده است، خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات مجلس قرا رداریم و رهبر معظم انقلاب هم بر حضور پر شور مردم تاکید دارند بنابراین مسئولان باید ماده ۴۱ قانون کار و مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی را در تعیین حقوق ها برای کارگران و بازنشستگان به صورت دقیق اجرا کنند و به قانون تمکین کنند.