آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌ها| کدام جاده‌ها مسدود هستند؟

جاده کندوان مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان ، وضعیت محورهای کوهستانی استان را برفی اعلام کرد.

سیدمحسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آغاز انسداد سه‌روزه محور کندوان و آزادراه تهران- شمال به دلیل عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در محور کندوان خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد از طریق محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد را در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر، دوطرفه و روان اعلام کرد و افزود: از نظر جوی شاهد بارش برف در ارتفاعات کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر هستیم و مه گرفتگی نیز در این ارتفاعات وجود دارد.

جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: آزادراه تهران شمال و محور چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت، به علت انجام عملیات عمرانی، ۲۹ و یک بهمن ماه و ۱۳ تا ۱۵ اسفند مسدود هستند.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: آزادراه تهران شمال و محور چالوس، در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت انجام عملیات عمرانی، از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه، مورخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ لغایت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه، تاریخ اول اسفند ۱۴۰۲ مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: همچنین هفته آینده از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه، ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد رانندگان از محورهای هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌ها| کدام جاده‌ها مسدود هستند؟