آیامدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز خبر داد و اعلام کرد که دمای هوا در نیمه شرقی کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه ۲۹ بهمن در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف ادامه دارد. همچنین در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های اصفهان، یزد، بخش‌هایی از کرمان و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین امروز در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

فردا دوشنبه و سه شنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس و مناطقی از مرکز و شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده انتظار می‌رود و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.

امروز دریای خزر و از امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری و از بعد از ظهر وزش باد و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۱ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.