آیا مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: امواج کوتاه و کم‌رطوبتی که در حال حاضر در جو استان مستقر شده، همچنان تا ظهر روز چهارشنبه جو منطقه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 شهناز حق‌پرست، در خصوص وضعیت جوی استان طی روز‌های آتی، گفت: امواج کوتاه و کم‌رطوبتی که در حال حاضر در جو استان مستقر شده، همچنان تا ظهر روز چهارشنبه جو منطقه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و علاوه بر افزایش ابر در بعضی ساعات بارش‌های را غالبا به شکل پراکنده به‌خصوص برای نیمه غربی و نواحی شمالی استان به‌همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش ممکن است که در مناطق سردسیر به شکل رگبار برف هم دیده شود طی این مدت شرایط برای تشکیل مه به‌ویژه در اوایل روز در مناطق سرد و معتدل همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل روز پنجشنبه بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، اما در روز جمعه و شنبه هفته آینده مجددا موج ناپایدار دیگری به جو استان وارد می‌شود که تحت تأثیر آن شاهد بارش‌های پراکنده‌ای به‌ویژه برای نیمه غربی خواهیم بود.

وی افزود: از نظر وضعیت دمایی تا فردا تغییر چشمگیری در متوسط دمای هوا نخواهیم داشت، اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته به آرامی شاهد روند روبه افزایش دما خواهیم بود.