نحوه فروش قیمت بلیت قطار برای سفرهای نوروز مشخص شد

 به گفته مدیر روابط عمومی شرکت راه آهن ، قیمت بلیت قطار‌های نوروزی تغییر و یا افزایشی نخواهد داشت و همانند اسفند ماه نحوه فروش اینترنتی خواهد بود.

با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و فرارسیدن تعطیلات نوروز، بازار سفرهای نوروزی هم حسابی داغ خواهد شد و بسیاری از همین روزها در تدارک برنامه ریزی سفر خود هستند.

شهرهای گردشگری و توریستی کشور هم روند آماده سازی را برای میزبانی از مسافران آغاز کرده اند و در این بین استان هایی چون خراسان رضوی، سمنان و گلستان هم پیشقدم شده اند. بنا به گفته حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، ظرفیت میزبانی این استان امسال به ۷۵۴ هزار نفر افزایش یافته است و بازه زمانی خدمت به زائران از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و پایان تعطیلات عید فطر است.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به سرد شدن هوا در مازندران اظهار داشت: از بعدازظهر امروز با افزایش ابر را در سطح استان داریم بارش‌ها از ارتفاعات غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج در سطح استان گسترش پیدا می‌کند.

همچنین سید مهدی مهیایی، معاون عمرانی استاندار گلستان، در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی اظهار کرد: استان گلستان با داشتن مواهب الهی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی میزبان مهمانان سفر نوروزی خواهد بود.

نحوه فروش قیمت بلیت قطار برای سفرهای نوروز مشخص شد