ساعت کار مراکز تعویض پلاک و واحدهای شماره‌گذاری در اسفندماه افزایش یافت

سرهنگ تقی کبیری ۸ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تدابیر نیروی انتظامی، با توجه به افزایش مراجعات مردمی در اسفند ماه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری و پس از شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، ساعات کار در واحدهای شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک استان‌ها، واحدهای شماره‌گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور از ۲ لغایت ۲۸ اسفند تا ساعت ۱۶:۰۰ افزایش می یابد.

وی بیان کرد: ساعت بسته شدن درب مراکز ساعت ۱۶:۱۵ می‌باشد. لذا پس از بسته شدن درب مراکز نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: افزایش ساعت کاری صرفا از روز شنبه لغایت چهارشنبه بوده و روزهای پنج شنبه مشمول افزایش ساعت کاری نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در پنج شنبه‌ها نیز بنا بر اعلام فراجا پس از ساعت ۱۲:۰۰ نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده اقدام خواهد شد.

ساعت کار مراکز تعویض پلاک و واحدهای شماره‌گذاری در اسفندماه افزایش یافت

رئیس پلیس راهور استان سمنان خاطرنشان کرد: سامانه نوبت دهی اینترنتی به نحوی مدیریت و برنامه‌ریزی می گردد تا امکان اخذ نوبت برای شهروندان در روزهای شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۶:۰۰ و در روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۰۰ میسر باشد.