با انهدام ۱۶ باند زورگیری در تهران، ۲۳۷ شرور دستگیر شدند

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از عملیات ۴۸ ساعته این پلیس در دستگیری اراذل و اوباش و عاملان ناامنی، چاقوکشی و خفت گیری در تهران خبر داد.

او گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به چاقوکشی، خفتگیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی با بیان این مطلب که از بین دستگیرشدگان، ۱۶ گروه از اراذل در باندهای ویژه بودند، گفت: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند و همچنین عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که هم فردی که آتش زده و هم فردی که بنزین ریخته بود، دستگیر شد.

او با بیان اینکه از دستگیرشدگان ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۷۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد از کشف دو و نیم کیلو ماده مخدر صنعتی از باند آریو نیز خبر داد.

با انهدام ۱۶ باند زورگیری در تهران، ۲۳۷ شرور دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران افزود: ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه نیز از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی از بازدید پلیس از ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب ۶۰ واحد صنفی به جرم پخش مواد مخدر، محل شرارت و همکاری با اراذل خبر داد.