آیا مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار نارنجی شماره ۷۸ به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری به ویژه در روز سه شنبه خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ناپایداری شدید جوی و فعالیت سامانه بارشی طی روزهای پیش رو خبر داد و اعلام کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ظهر چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ در تمامی مناطق استان فعال خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه وزش بادهای نسبتاً شدید، احتمال بارش تگرگ، بارش باران و برف( در مناطق کوهستانی) طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته پیش بینی شده است.

همچنین از عصر دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه به طور متناوب، رخداد رعد و برق در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، برخورد صاعقه بویژه در دامنه کوه‌ها، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و لغزندگی جاده‌های کوهستانی در مدت فعالیت این سامانه خبر داده است.

این اداره کل به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات به ویژه در روز سه شنبه خودداری کنند.

آیا مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

بررسی استحکام سازه های سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت مدیریت فعالیت کسبه بازار نوروزی در فضای باز، عدم توقف و اتراق در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها از توصیه‌های اداره کل هواشناسی استان اردبیل به شهروندان است.

پرهیز از فعالیت‌های عمرانی؛ تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی و امدادی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی از دیگر توصیه‌های اداره کل هواشناسی استان اردبیل است.