آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف امروز در برخی مناطق کشور از جمله نوار غربی، مرکز و سواحل دریای خزر خبر داد و اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواسط هفته، روز چهارشنبه (یکم فروردین) برای تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب‌غرب بارش پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه ۲۶ اسفند) در جنوب‌غرب، برخی مناطق غرب و شمال‌غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش‌بینی شده است.

فردا (یکشنبه ۲۷ اسفند) در برخی نقاط واقع در شرق و شمال‌شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

روز دوشنبه (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور بارش در نوار غربی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی و در غرب سواحل دریای خزر آغاز می‌شود. شدت بارش‌ها در غرب و شمال خوزستان خواهد بود.

روز سه‌شنبه (۲۹ اسفند) بارش‌ها در نیمه غربی کشور تشدید شده و مناطقی از جنوب کشور را نیز فرا می‌گیرد.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

روز چهارشنبه (یکم فروردین) سامانه بارشی با حرکت سمت شرق، تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب‌غرب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود که شب وزش باد شدید می‌شود.

فردا نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با ورزش باد و در شب غبار رقیق برای تهران رخ خواهد داد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۱ و ۱۶ درجه سانتیگراد است.