کندوان باز هم یکطرفه شد
یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان از صبح امروز بازگشایی شد و شاهد افزایش حجم تردد خودروها در این محور هستیم.
 
وی با اشاره به یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت شمال، افزود: این محدودیت تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در مسیر شمال محور هراز به‌صورت سنگین و روان است، اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر هم به‌صورت روان گزارش شده است.
 
کندوان باز هم یکطرفه شد
 
چهان‌تاب با اعلام اینکه درحال حاضر بارشی نداریم اما محورهای شمال مستعد بارش هستند، تصریح کرد: براساس هشدار هواشناسی بارش‌ها را طی امشب و فردا در استان خواهیم داشت که لازم است رانندگان به هشدارها توجه کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از توقف و تردد در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف و باران احتمال ریزش سنگ، رانش و اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در جاده‌های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز کماکان درحال اجرا است.جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در جاده‌های شمال هم براساس شرایط ترافیکی اجرا می‌شود.