قاتل جوان ۳۲ ساله تبریزی به دام پلیس افتاد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، قنبر مداحی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری ۲۱ شهرستان تبریز جسد جوان ۳۲ سالهای که در اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده بود و آثار و شواهد بیانگر وقوع درگیری در محل بوده، کشف شد.

وی افزود: بعد از شناسایی، اولیاء دم در تحقیقات اولیه اعلام کردند که مقتول به صورت مجردی همراه مادرش زندگی می‌کرد و در روز حادثه میهمان افطار در منزل برادرش بود که طی تماس تلفنی با خودروی خود از منزل خارج شده و دیگر مراجعه نکرده است.

مداحی ادامه داد: تماس گیرنده با مقتول احضار شده و در تحقیق از وی، اذعان کرد که از مقتول طلب داشته و در تماس تلفنی اعلام کرده که برای دادن طلب به درب منزل می‌آید ولی خبری از او نشده است.

مداحی در ادامه افزود: بعد از تحقیقات همه جانبه و بازدید از محل سکونت مقتول بالاخره افراد مظنون و مشکوک شناسایی شدند که در این زمینه فردی به هویت " م - و " دستگیر شد.

وی تاکید کرد: نامبرده در تحقیقات ابتدا منکر قضیه شد ولی با توجه به اینکه در بدن او آثار درگیری و خراشیدگی مشهود بود مجدداً مورد بازجویی قرار گرفت تا اینکه صراحتاً به قتل اعتراف کرد.

مداحی گفت: قاتل در اعترافات خود، علت قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد که در تحقیقات از همسر وی نیز اظهارات او تایید شد.