به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس از شیراز، غلامحسین غیبپرور بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی یک تیم ولایتمدار و مذهبی است اظهار داشت: تیم فجر شهید سپاسی تنها تیم ورزشی حاضر در لیگ برتر و دیگر سطوح فوتبال کشور بهشمار میرود که بهنام یک شهید مزین است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: فجر تنها نماینده فارس در لیگ برتر است و باید تمام تلاش‌ها برای استمرار این حضور آنهم به‌شکلی قدرتمند، انجام شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه باید حفظ روحیه خوب بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه باشد افزود: فجر شهید سپاسی لیگ امسال را خوب آغاز کرده و تا امروز کسب سه برد و صدرنشینی در جدول، مزد شایستگی‌های بازیکنان، کادر فنی بسیار توانمند و مدیریت خوب باشگاه است.

غیب‌پرور با تاکید بر حفظ روحیه خوب بازیکنان و کادر فنی تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم کنیم که روحیه خوب بازیکنان و کادر فنی حفظ شود تا شاهد استمرار پیروزی‌‌ها و موفقیت‌های بیشتر این باشگاه که به‌نام یک شهید مزین است باشیم.



وی در ادامه با اشاره به جلساتی که با مسئولان این استان با هدف بررسی و حل مشکلات تیم فجر شهید سپاسی، در بعد مالی، برگزار شده است ابراز داشت: ارزیابی‌ها از این جلسات بسیار خوب بوده است و اراده جدی در سطح مدیریت استان برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی و حل مشکلات آن ایجاد شده اما باید این اراده عملیاتی شود.

غیب‌پرور با اشاره به همراهی مدیران استان فارس در حمایت از فجر شهید سپاسی، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی تصمیمات گرفته شده در مورد حمایت از فجر عملیاتی شود.

وی گفت: مجموعه سپاه در هر شرایط از فجر شهید سپاسی حمایت کرده و می‌کند اما به‌تنهایی قادر به تداوم این حمایت‌ها نیستیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بازی‌های خوب تیم فجر در سه بازی اول لیگ، ظرفیت‌های این تیم و کادر فنی و مدیریت باشگاه را نشان داده است.

وی افزود: نتایج کسب شده زمینه‌ساز بالارفتن انتظارات مردم و فوتبال‌دوستان و هواداران فجر شهید سپاسی است و باید جوابگوی مطالبات این مردم باشیم و من به‌تنهایی از عهده آن بر نمی‌آیم.

غیبپرور تصریح کرد: همگی اذعان دارند که تیم فجر شهید سپاسی تیمی است که با حداقلها کار را شروع کرده و ادامه میدهد، بههیچ عنوان هم نمیخواهم با تیمهای دیگر مقایسه کنم، اهل بریز و بپاش و هزینههایی که برخی تیمها و باشگاهها میکنند هم نیستم، اما باید حداقلهایی را فراهم کنیم.