افکارنیوز: کاری را انجام داده اید که خودتان می خواسته اید، و توصیه ها یا سرزنش های دیگران نتوانسته در اراده شما خللی ایجاد کند.

فروردین

به دیدار کسانی می روید که مدتی از آنها دور بوده اید. ممکن است سوالاتی مطرح شود که باید برای آنها پاسخ های زیرکانه ای پیدا کنید.

پیش بینی روابط شما: آنچه در حال حاضر لازم است بر آن تمرکز کنید روابط خانوادگی شما است، چرا که از مدتی پیش نسبت به آن بی تفاوت شده اید.

پیش بینی شغل شما: مدتی از کار دور می شوید(شاید مرخصی بگیرید) و وقتی برای رسیدگی به کارهای عقب مانده خود پیدا خواهید کرد.

اردیبهشت

کاری را انجام داده اید که خودتان می خواسته اید، و توصیه ها یا سرزنش های دیگران نتوانسته در اراده شما خللی ایجاد کند.

پیش بینی روابط شما: مدتی پیش اتفاقی افتاده که مسئولیت شما را نسبت به اطرفیانتان بیشتر کرده است. اما لازم است وقت کافی را به خودتان و فعالیت های دلخواهتان اختصاص دهید.

پیش بینی شغل شما: پیشرفت های شغلی خوبی بر سرراه شما قرار خواهند گرفت.

خرداد

مسافرتی بسیار خوب و جالب در پیش دارید و باید خودتان را برای زنجیره ای از اتفاقات کم سابقه آماده کنید.

پیش بینی روابط شما: وقتی کسی از اشتباهش پشیمان است و معذرت می خواهد، معذرت خواهی او را بپذیرید. اگر به او فرصت کافی بدهید همه چیز را جبران خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: لازم است در مورد آینده خود جدی فکر کنید چون زندگیتان در حال تغییر و تحول است.

تیر

شاید دوست داشته باشید چیزهایی را تجربه کنید که قبلا تنها نظاره گرشان بوده اید و هیچ گاه وارد آنها نشده اید. اما برای این کار اولین شرط احتیاط است.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که احساس می کنید آرام آرام در دلتان نشسته و همه هوش و حواستان به اوست. اما نمی دانید کی و چگونه احساس خود را بیان کنید.

پیش بینی شغل شما: مسائل عاطفی را از مسائل کاری جدا نگه دارید. هردوی این ها مهم هستند ولی هریک جای خود را دارند.

مرداد

امروز ذهن و احساس شما در هماهنگی کامل به سر می برند و در کنار آمدن با دیگران مشکلی ندارید.

پیش بینی روابط شما: از بیان احساسات یا تفکرات عمیق خود نترسید. کسانی هستند که این ایده ها را جالب می دانند و به آنها توجه می کنند.

پیش بینی شغل شما: برای انجام کاری که در ذهن دارید بهتر است با دیگران متحد شوید و یک گروه تشکیل دهید.

شهریور

با نزدیک تر شدن به اتفاقی که قبلا هم چندبار آن را تجربه کرده اید کمی احساس نگرانی می کنید. مطمئن باشید این بار هم مثل گذشته همه چیز به خوبی پیش می رود.

پیش بینی روابط شما: برای آنکه دیگران شما را درک کنند و به توقعاتتان احترام بگذارند، لازم است سکوت خود را بشکنید و صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: به هیچ کس صددرصد اطمینان نکنید. کارهای مهم را تنها به کسانی بسپارید که خود را ثابت کرده اند.

مهر

کمی دچار روزمرگی شده اید. شاید رفتن به یک سفر یا شرکت در یک مهمانی بتواند به رفع این مشکل کمک کند.

پیش بینی روابط شما: اهمیتی ندارد اگر دیگران در مورد شما اشتباه قضاوت می کنند، مهم خود شما هستید که باید از خودتان راضی باشید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است در روزهای آینده سرتان شلوغ تر از قبل شود. دقت کنید که بدن شما به خواب کافی و تغذیه مناسب نیاز دارد.

آبان

نگران درست یا غلط بودن مسیری که در زندگی انتخاب کرده اید نباشید زیرا این مسیر همان مسیری است که شما را به موفقیت می رساند.

پیش بینی روابط شما: نیازی نیست در مورد چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده اند احساس نگرانی و خجالت کنید. اما شاید یک معذرت خواهی بتواند چیزهایی را عوض کند.

پیش بینی شغل شما: به نظر می رسد همیشه بهترین کار را در بهترین زمان انجام می دهید. تجارب منفی را به چشم یک درس عبرت نگاه کنید.

آذر

امروز ممکن است دعوایی لفظی بین شما و کسی اتفاق بیفتد و شما را غافلگیر کند.

پیش بینی روابط شما: ممکن است یک شوک عاطفی به شما وارد شود. سرخورده و ناراحت نشوید و پل های پشت سرتان را خراب نکنید. هنوز خیلی چیزها باید روشن شوند.

پیش بینی شغل شما: از اینکه مرتبا چیزی را به شما یادآوری کنند بیزارید ولی چه می شود کرد که اطرافیان گاهی نگران و گاهی هیجان زده هستند.

دی

تنها دلمشغولی شما این روزها به مسائل مالی مربوط است. کسی از آینده خبر ندارد پس نگرانی در مورد آن بی فایده است.

پیش بینی روابط شما: نگرانی ها و حساسیت های طرف مقابلتان را درک کنید. به جای عصبانیت و جبهه گرفتن به فکر حل مشکلاتی باشید که می توانند رابطه تان را به چالش بکشند.

پیش بینی شغل شما: با کسی دیدار می کنید که می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند. در این دیدار طریقه صحبت کردن شما نقش مهمی دارد.

بهمن

امروز زمانی مناسب برای شروع یا تکمیل یک کار جدید است. علاقه شما به تجارب تازه و حس ماجراجوییتان این روزها بیشتر از گذشته خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: ممکن است حس کنید کسی که قبلا از شما حرف شنوی داشت دیگر برای نظراتتان ارزشی قائل نیست. چرا مسئله را دقیق تر بررسی نمی کنید؟ شاید لازم باشد ریشه آن را در خودتان پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: در درون شما اراده و نیرویی وجود دارد که گاهی پنهان می ماند. امروز زمان خوبی است برای آنکه جسارت خود را به اطرافیان نشان دهید.

اسفند

مراقب باشید هنگام خرید دچار افراط نشوید و همه حسابتان را خالی نکنید. هنوز کارهای زیادی هستند که باید انجام شوند.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید رابطه عاطفی پایدارتری داشته باشید، بدبینی را کنار بگذارید و به طرف مقابلتان اعتماد کامل داشته باشید. او شما را دوست دارد و به فکر شما است.

پیش بینی شغل شما: امروز فقط استراحت کنید و تنها کارهای دلخواه خود را انجام دهید. نگرانی های فردا را به فردا موکول کنید.


اگر امروز روز تولدتان است

مارتین شین (بازیگر) هم متولد امروز است. شما بسیار شجاع، ماجراجو و ایده آل گرا هستید. برای رسیدن به پاسخ سوالاتتان خود را خطر می اندازید. به خودتان ایمان کامل دارید و همیشه مراقب عزیزانتان هستید. همچنین از کمک به نیازمندان لذت می برید.