به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در این بیانیه که به امضای جمعی از روحانیون، علما و ائمه جمعه ومدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت نیز رسیده، تصریح شده است: مسلمانان روزه دار که در ماه رمضان با روزه داری از خوردن و آشامیدن و بسیاری از کارهای مباح دیگر امتناع ورزیده اند، پس از پایان این ماه و در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند دریافت می کنند، همان اجر و پاداشی که خود خداوند به آنان وعده داده است.

در بیانیه ستاد استهلال استان گلستان آمده است: دین مقدس اسلام با پیام توحید و یکتاپرستی و آرمان تشکیل امت واحده اسلامی و جوهر حق محوری و عدالت خواهانه اش، مرزهای شبه جزیره عربستان را در نوردید و طی سده های مختلف در جریان کشمکش ها و تحولات جهانی، اسلام عزیز عالم گیر شد.

در این بیانیه با تاکید بر این نکته که ستاد استهلال استان تنها مرکز رسمی اعلام رویت هلال درطول سال است، آمده: تنها منبع رسمی و قابل اعتماد در اعلان روز عید فطر، دفتر مقام معظم رهبری است و در استان هم این ستاد خود را ملزم به تبعیت از آن می داند.

تولید فیلم " من و دخترم " در حوزه هنری گلستان
با تلاش واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گلستان، فیلم داستانی " من و دخترم " به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مقدم و تهیه کنندگی حوزه هنری گلستان تولید شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری این مرکز در این باره گفت: این فیلم مستند با فرمت hd و به مدت ۱۳ دقیقه توسط حجت محمدزاده تصویربرداری شده و در آن خانمها فاطمه حسینی و آسیه مقدم ایفای نقش می‌کنند.

مهدی ناظریان در ادامه افزود: فیلم من و دخترم به زندگی مادری میپردازد که دختر معلولش دچار بیماری می شود و برای بهبود او از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام توان خود را برای رفع مشکل دخترش به کار میبندد.