به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، ظرف چند سال گذشته همزمان با گسترش فناوریهای نوین ارتباطی در ایران، مردم توانستهاند از طریق سایتهای اینترنتی و رسانههای تصویری تجربیات عجیب و غریب خود را درباره مصرف کالاهای خریداری شده به اشتراک بگذارند. در یکی از تازهترین این تجربهها، وجود کرم آن هم از نوع زنده در یکی از کیکهای تولید داخل در معرض ديد بسياري از افراد قرار گرفت.

این کیک که تحت برند " ت " در یکی از کارخانه‌های واقع در یکی از استانهای شمالی کشور تولید می‌شود، دستکم در یکی از محصولاتش کرم زنده مشاهده شده است.

شاید با خود بگویید که مورددار بودن تنها یکی از محصولات یک کارخانه تولیدی بزرگ اتفاق چندان عجیبی نیست، اما این‌که کرم زنده در محصول بسته‌بندی شده پیدا شود، چندان قابل قبول و توجیه‌پذیر به نظر نمی‌رسد.

خبرنگار ایسنا برای پیگیری این ماجرا با کارخانه تولیدکننده این کیک تماس گرفته و دلیل این سهل‌انگاری را از مسئولانش جویا شد.

مدیر کنترل کیفیت کارخانه تولیدکننده این کیک با عذرخواهی فراوان از نقص موجود در محصول تولیدی این شرکت قول داد که با توجه به کد درج شده روی محصول، فرایند تولید مربوط به آن محصول را چک کرده و نقص موجود را برطرف کند.

به گفته وی با توجه به این‌که کرم موجود در کیک زنده بوده، چنین نقصی در فرایند تولید رخ نداده است، چرا که به طور قطع در حین پخت کیک، کرم از بین می‌رفت، اما وجود کرم زنده در کیک نشان می‌دهد که این نقص در مرحله بسته‌بندی کالا رخ داده است.

به هر حال آنچه واضح است این است که وقوع چنین اشتباهاتی در حین تولید، مانند وجود کرم زنده در کیک به هیچ‌وجه از سوی مصرف‌کنندگان قابل پذیرش و حتی بخشش نیست.

البته جای شکرش باقی است که مسئول کارخانه یادشده طی تماس تلفی برقرار شده بارها به خاطر این نقص از مصرفکنندگان عذرخواهی کرد. عذرخواهیاي که بسیاری دیگر از تولیدکنندگان حتی زیر بار آن هم نمیروند.