به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، طبق اعلام مرکز مدیریت راههای کشور، بررسی تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتتصویری مرکز و براساس آخرین گزارش سامانههای هوشمند ترافیک شمار برخط، درحال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است.

* محدودیت‌های ترافیکی روز پنجشنبه ۲۶/۵ / ۹۱ تا روز دوشنبه ۳۰/۵ / ۹۱

تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۶/۵ / ۹۱ الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰/۵ / ۹۱ از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون ازمسیر کرج چالوس و تردد انواع تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد همه کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به تاریخ ۲۵/۵ / ۹۱ و از ساعت ۶ صبح الی ساعت‌ ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه به تاریخ ۳۰/۵ / ۹۱ از رودهن(مشا) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۴ از آب‌اسک به سمت رودهن(مشا) بصورت یکطرفه است.

در محور زاهدان – زابل و بالعکس تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷/۵ / ۹۱ ممنوع است.

در مسیر دماوند تردد انواع تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای جمعه این هفته و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در مسیر کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه به تاریخ‌های ۲۷ و ۳۰/۵ / ۹۱ از کرج بسمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور قدیم رشت قزوین تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه به تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰/۵ / ۹۱ از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.

در محور قدیم ساوه همدان تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۱ روزهای پنج‌شنبه این هفته و شنبه و یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۱ روز دوشنبه به تاریخ ۳۰/۵ / ۹۱ از ساوه به همدان(از ساوه تا دوراهی قزوین همدان) و بالعکس ممنوع است.

بنابراین گزارش هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس www. iran۱۴۱. ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶‎ از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

ضمناً شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدأ و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدأ، فاصله و کد تلفن مقصد) آماده پاسخگویی است.