افکارنیوز: هرچند شب ها و روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید ولی عاقبت نتیجه زحمات خود را خواهید گرفت. پس به جای گلایه از بخت و اقبال، تاش خود را بیشتر کنید.

فروردین

برای داشتن هر چیز خوب باید بهایی پرداخت، و بهای آنچه شما می خواسته اید بالاتر از حد توان شما نیست. پس خوشحال باشید که خداوند آرزوی شما را عملی خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: کمی بیشتر در روابط خود با دیگران دقت کنید. به کسانی اعتماد می کنید که هنوز خود را ثابت نکرده اند. بیشتر مراقب باشید.

پیش بینی شغل شما: علیرغم موفقیت هایی که به دست آورده اید، لازم است هنوز تلاش و کوشش خود را ادامه دهید. به کم قانع نباشید چون لیاقتتان بیشتر از اینها است.

اردیبهشت

شب ها و روزهایی خوب و به یاد ماندنی در انتظار شما است. در یک جشن یا مهمانی شرکت خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: دیگران گاهی پیشرفت شما را به حساب شانس شما می گذارند. اما تنها نظر شما است که مهم است، پس به حرف های بی اساس دیگران توجه نکنید.

پیش بینی شغل شما: یک پیشنهاد شغلی موقت ولی سودمند دریافت می کنید. حتما آن را بپذیرید چون تجربه ای ارزشمند به تجارب شما خواهد افزود.

خرداد

به خرید می روید و کمی بیشتر از حد توان خود خرج می کنید. مراقب باشید دچار افراط و ولخرجی نشوید. همیشه قبل از هر هزینه ای به شرایط مالی خود فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: یکی از اعضای خانواده همیشه به فکرتان است و امروزبه شما کمک می کند. یادتان باشد که باید به خوبی از او تشکر کنید.

پیش بینی شغل شما: ناکامی های خود را به گردن دیگران نیندازید. چه کسی به جز شما می تواند برای زندگیتان تصمیم بگیرد؟ اگر می خواهید دلیل واقعی عدم موفقیت خود را کشف کنید، نگاهی به عملکرد خود در گذشته بیندازید.

تیر

هرچند شب ها و روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید ولی عاقبت نتیجه زحمات خود را خواهید گرفت. پس به جای گلایه از بخت و اقبال، تاش خود را بیشتر کنید.

پیش بینی روابط شما: زمان آن فرا رسیده که فعالیت خود را بیشتر کنید. بیشتر بیرون بروید و با دیگران معاشرت داشته باشید. به خود فرصت آشنایی با افراد تازه را بدهید.

پیش بینی شغل شما: شاید در حال حاضر به آنچه دوست داشته اید نرسیده باشید، ولی جاده ای بسیار طولانی مقابل شما است. جاده ای پر از اتفاقات پیش بینی نشده.

مرداد

امروز ممکن است احساس کنید که در حال شرکت در یک آزمون هستید و باید ثابت کنید که آنچه انجام می دهید درست و معتبر است.

پیش بینی روابط شما: اعتماد به نفس بالایی که دارید باعثمی شود به آنچه انجام می دهید ایمان داشته باشید و به آنچه در ذهن دیگران می گذرد توجه چندانی نکنید. فقط مراقب باشید این عقیده شما دیگران را از حقی که دارند محروم نکند.

پیش بینی شغل شما: می خواهید هرچه زودتر کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید اما فراموش نکنید عجله می تواند تمام زحات قبلی شما را به هدر بدهد. پس بردبارباشید و اجازه بدهید همه چیز در مسیر عادی خود حرکت کند.

شهریور

امروز خواهید توانست دیدگاه های خود را با اعتماد به نفس بیشتری بیان کنید بدون اینکه نگران قضاوت دیگران باشید. اگر همیشه این روند را ادامه دهید به زودی دیگران شما را آن طور که هستید باور خواهند کرد.

پیش بینی روابط شما: ممکن است بحثیا مشاجره ای بین دیگران پیش بیاید اما نقش شما بسیار مهم خواهد بود. شاید گفتن بعضی حرف ها توسط شما آنها را آرام کند.

پیش بینی شغل شما: اگر حس می کنید بعضی نقاط ضعف شما دست آویزی برای دیگران شده است، در جهت رفع یا دست کم تقویت آن بکوشید.

مهر

درست در زمانی که احساس می کنید به نوعی ثبات و تعادل روحی رسیده اید، اتفاقی می افتد که این تعادل را به هم می زند. شاید بهتر باشد احساسات خود را بیشتر از قبل تحت سلطه خود درآورید.

پیش بینی روابط شما: در اتفاق بدی که در زندگی یکی از اطرافیان افتاده است نقشی نداشته اید ولی گاهی احساس گناه به سراغتان می آید. تنها زمانی خود را سرزنش کنید که عمدا برای دیگران مشکبل ایجاد کرده باشید.

پیش بینی شغل شما: برخوردها و واکنش های دیگران را موشکافی نکنید تا همیشه خیالتان آسوده و دلتان شاد باشد.

آبان

امروز پرانرژی و فعال هستید ولی مراقب باشید به کارها و تجارب خطرناک فکر نکنید. شجاعت شما ستودنی است ولی نه به هر قیمتی.

پیش بینی روابط شما: متاسفانه بعضی اشتباهاتی که در گذشته نسبت به دیگران مرتکب شده اید هنوز بر زندگی شما سایبه انداخته اند. اشکالی ندارد، ولی حتما از این اشتباهات درس بگیرید و در آینده از آنها دوری کنید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است در محل کار خشونت نشان دهید یا نسبت به شخصی خاص پرخاشگری کنید. مراقب تاثیراتی که چنین اعمالی بر ذهنیت دیگران به وجود می آورد باشید.

آذر

دست یاریگر خود را به سوی نیازمندان دراز کنید. به زندگی عشق بورزید و دیگران را دوست داشته باشید. این چیزی است که خوشبختی شما را تکمیل می کند.

پیش بینی روابط شما: اعمال و رفتار کسی که با نادانی خود اسباب دردسر یا ناراحتی شما می شود به خود او باز خواهد گشت. خود را درگیر آنچه در شأنتان نیست نکنید.

پیش بینی شغل شما: اجازه ندهید مسائل شخصی شما وارد محیط کار تان شوند. آنچه را تا به حال ساخته اید با بی سیاستی و ندانم کاری خراب نکنید. به دیگران اجازه ندهید وارد حریم شخصیتان شوند.

دی

سفری در پیش دارید که شما را به یک رشته اتفاقات شیرین و کم سابقه متصل خواهد کرد. در این برهه از زمان عجله بیشترین خطر را برای شما خواهد داشت.

پیش بینی روابط شما: علاقه و ارادت شما به اعضای خانواده تان قابل ستایش است. کمکی که به آنها می کنید، و علاقه و عشقی که متقابلا دریافت می کنید کم نظیر است. قدر خانواده خود را بدانید.

پیش بینی شغل شما: موقعیت شغلی خوبی را بنا به دلایلی که کاملا از کنترل شما خارج بوده اند از دست داده اید، اما نگران نباشید هنوز وقت برای جبران هست.

بهمن

ممکن است امروز کمی احساس خستگی یا بی حوصلگی کنید. شاید روبرو شدن با بعضی واقعیت ها یا فکر کردن به یک کمبود یا نگرانی شما را به این حالت دچار کرده است.

پیش بینی روابط شما: همیشه در حال تلاش برای اثبات خودتان هستید، ولی واقعا نظر دیگران چقدر اهمیت دارد؟ به دست آوردن تایید همه غیرممکن است، پس خودتان باشید و کاری را بکنید و حرفی را بزنید که از ته دل به آن ایمان دارید.

پیش بینی شغل شما: اگر قصد سرمایه گذاری دارید، کاملا محتاطانه رفتار کنید و قبل از هر اقدامی از منابع مالی خود اطمینان حاصل کنید.

اسفند

ناچار هستید کاری طولانی و خسته کننده را بر خلاف میل درونی خود انجام دهید. ناراحت نباشید این کار هم انجام می شود و نتیجه خوب و شیرین آن به شما خواهد رسید.

پیش بینی روابط شما: برای اینکه رابطه عاطفیتان شادابی و تازگی اش را حفظ کند، لازم است احساسات خود را بیشتر نشان بدهید. بدون اینکه خودتان بخواهید اخیرا سرد رفتار می کنید، اما این سردی علتی دارد که به گذشته ها بر می گردد. اگر بتوانید آن علت را پیدا کنید خدمتی بزرگ به رابطه خود کرده اید.

پیش بینی شغل شما: شاید بد نباشد اگر مدتی فکر کار و درآمد را کنار بگذارید و تنها به تفریح فکر کنید. یک مسافرت یا مهمانی می تواند روحیه تان را عوض کند.


اگر امروز روز تولدتان است

جیمز کامرون (کارگردان/ نویسنده/ مخترع) هم متولد امروز است. شما به گونه ای رفتار می کنید که دیگران همیشه مشتاق شنیدن صحبت های شما و پیروی از آنها هستند . از اینکه متفاوت باشید و متفاوت رفتار کنید نمی ترسید. حتی بعضی اوقات به استقلال و قدرت خود می نازید. گرایش شدیدی به قدرت و ریاست دارید.