افکارنیوز: دیگران را به خاطر روش زندگیشان قضاوت نکنید. این تفاوت دلیل بر غیر عادی بودن آنها نیست.

فروردین

امروز بسیار پر انرژی خواهید بود. پس تا آنجا که میتوانید سعی‌ در کمک کردن به اطرافیان خود داشته باشید. اگر کسی‌ ناراحت یا عصبی است سعی‌ کنید تا روحیه او را بهتر کنید، در نهایت همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

پیش بینی روابط شما: امروز باید منتظر اتفاقی‌ نادر در رابطه‌ای عاطفیه خود باشید. اتفاقی‌ که درخشندگی خاصی‌ به رابطه تان خواهد بخشید.

پیش بینی شغل شما: پیش از آنکه کار جدیدی را شروع کنید به دنبال اعتماد و همچنین صادق بودن با دیگران باشید زیرا هر رفتاری به غیر از این عواقب ناخوشایندی در پی‌ خواهد داشت. اگر با حقیقت همراه شوید شانس با شما خواهد بود.

اردیبهشت

ممکن است امروز دچار تناقض شوید. درست مانند یک جنگ میماند، از طرفی‌ کاملا منطقی‌ فکر می‌کنید و از طرف دیگر سعی‌ در فراموش کردن این افکار منطقی‌ داشته و می‌خواهید به احساسات همیشگی‌ خود باز گردید.

پیش بینی روابط شما: اما نگران نباشید، چون امروز فرصت این را خواهید داشت که احساسات خود را به نزدیکنرتن بین کنید. امروز روت شخصیتان بسیار خوب و با آرامش پیش میروند، سعی‌ کنید بهترین استفاده را از امروز ببرید.

پیش بینی شغل شما: شرایط بسیار پر تنشی در کارتان به وجود آماده است که بهتر است به جای انکار کردن آن به فکر راه حالی‌ برای بهتر نمودن شرایط باشید.

خرداد

سعی‌ کنید روحیه خود را حفظ کنید. هر چه خود را بیشتر مشغول کنید زمان سریعتر می‌گذرد. کارهای عقب افتاده را تمام کرده و برای بقیه کارها برنامه ریزی کنید. تنها در این صورت است که احساس بهتری خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز یکی‌ از آان روزهای است که نمی‌توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد چون احتمال هر اتفاقی‌ وجود دارد. اگر همیشه میخواستید احساس خود را به شخص خاصی‌ تبین کنید، امروز وقت خوبی‌ برا این کار است.

پیش بینی شغل شما: یکی‌ از خصوصیات مثبت شما این است که قادرید اتفاقاتی را که دیگران ناگوار تلقی‌ میکنند، به یک فرصت تبدیل کنید. امروز نیز یکی‌ از آن روزهای است که موقعیتی کاملا منفی‌ را به یک موفقیت ناب تبدیل خواهید کرد.

تیر

جرات متفاوت بودن را داشته باشید. انجام روزمرگی زندگی‌ بسیار ساده است. فقط کافیست تا کارهایتان هر روز و در یک زمان مشخص انجام دهید. تنها راه برای بیرون آمدن از این روزمرگی این است که چیزهای جدید را امتحان کنید، مانند یه مدل مو جدید و یا حتی یک شغل تازه.

پیش بینی روابط شما: اگرچه شما به صحبت کردن علاقهٔ زیادی دارید و از آن لذت می‌بارید اما امروز وقت عمل است. باید عشقتان در عمل به اترفینتن نشان دهید که البته با استقبال بسیاری نیز مواجه خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: بسیار مراقب باشید، شخصی‌ با استفاده از قدرتش در حال منحرف کردن شما است به نحوی که شما بر طبقه نظر و خواستهٔ او عمل می‌کنید.

مرداد

اینکه روش زندگی‌ شما متفاوت از دیگران است صرفاً به معنای بد بودن آن نیست. هر کس روش خاصی‌ برای زندگی‌ کردن دارد و در صورت لزوم باید تغیراتی‌ در آن به وجود آورد. شما نیز از این امر مستثنی نیستید. پس نگران اینکه آیا این تغییر مطابق با ارزشهای جامعه هست یا نیست نباشید.

پیش بینی روابط شما: شور و هیجان بسیاری انتظار شما را می‌کشد. اگر فکر می‌کنید توانی‌ مقابل با این همه نیرو را ندارید بهتر است که از فکر کردن به آن نیز دست بکشید.

پیش بینی شغل شما: شاید احساس کنید که کمی‌ ازمحیط کاری خود فاصله گرفتید این امر چندان هم بد نیست. شما که نباید همیشه از همه چیز سر در بیاورید!

شهریور

کارهای ناتمام خود را به پایان برسانید و از اینکه خود را با مسائل پیچیده درگیر کنید نترسید. چون شما قادر به انجام هر مساله‌ای هستید. از امروز لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: از آنجایی که شما اصولاً عاشق هستید. میتوانید حتی از یک روز خالی‌ و بی‌ دردسر نیز لذت ببرید. ممکن شخص جدید را ملاقات کنید اما احساس کنید که سالهاست او را می‌شناسید.

پیش بینی شغل شما: به دنبال افرادی باشید که آینده نگر هستند تا بتوانید از تجربیات آنها یاد بگیرید چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما نیز باید خود را در معرض دید قرار دهید.

مهر

از آنکه امروز کاری برای انجام دادن ندارید احساس بدی نکنید. سعی‌ کنید بعد از ظهر خود را به تفریح با دوستان و یا سینما رفتن بپردازید. خود را مشغول کنید تا زمان سریعتر بگذرد.

پیش بینی روابط شما: امروز اتفاقی‌ نادر که مدت‌ها منتظرش بودید اتفاق خواهد بود که تنها مختص به شما خواهد بود و تاثیر بسیار عمیقی را در زندگیتان خواهد داشت.

پیش بینی شغل شما: هر چه دانشتان بیشتر باشد قدرت بیشتری خواهید داشت. شاید گذراندن یک دورهٔ درسی‌ فکر بعدی نباشد.

آبان

نقشهٔ انجام یک کار تفریحی را برای خود بریزید، هیچ چیز به اندازهٔ تفریح نمی‌تواند در موقع مشکلات به انسان کمک کند. هدفی‌ کوتاه مدت برای خود مشخص کنید تا امید به ادامهٔ کار را داشته باشید. مطمئن باشید که از توانی‌ خود بهت زده خواهید شد.

پیش بینی روابط شما: امروز یکی‌ از آن روزهای است که بسیار متعجب خواهید شد. احتمالا یک دوست یکی‌ از دوستانتان شما را بسیار ناراحت می‌کند.

پیش بینی شغل شما: کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید مخالف با ارزش هایتان است. به همین دلیل دچار تناقض شده‌اید. سعی‌ کنید کار خود را مطابق با رسالت زندگی‌ خود انجام دهید.

آذر

دیگران را به خاطر روش زندگیشان قضاوت نکنید. این تفاوت دلیل بر غیر عادی بودن آنها نیست. شاید شما صنعتی‌ فکر می‌کنید. به جای آنکه انرژی خود را صرف اصلاح دیگران کنید، به فکر متعادل کردن زندگی‌ خود باشید.

پیش بینی روابط شما: روابط شما بسیار خوب خواهد بود. امروز متوجه علاقه دیگران به خود خواهید شد و خواهید فهمید که آنها برای به دست آوردن شما تلاش بسیاری میکنند.

پیش بینی شغل شما: دوستی‌ از شما درخواست کمک می‌کند اما مراقب باشید، گاهی این کمک‌های کوچک میتواند منجر به از دست دادن یک دوست شود.

دی‌

امروز میتوانید کمکی‌ برای دیگران باشید. افرادی که به شانه‌ای برای گریه کردن احتیاج دارند. فقط مراقب باشید تا برای خود نیز کمی‌ انرژی باقی‌ بگذارید.

پیش بینی روابط شما: امروز همه چیز مهیا است تا نتنها احساسات خود را بین کنید بلکه بتوانید آنها در عمل نیز به شخص مورد علاقهٔ خود نشان دهید. احساسات شما چنان عمیق هستند که دوست نخواهید داشت به حالت عادی و زندگی‌ روزمره باز گردید.

پیش بینی شغل شما: امروز شانس با شما یار نیست. بهتر است که تنها راجع به مسائلی که میددنید اظهار نظر کرده و خیلی وارد مباحثمختلف نشوید.

بهمن

امروز انجام کارها اصلا سخت به نظر نمیرسد. یک برنامهٔ تفریحی برای زمانی‌ که کارهایتان به اتمام رساندید بریزید. شاید بیرون رفتن با دوستان و یا رفتن به مراسمی که بسیار اغوا کنند است فکر بعدی نباشد.

پیش بینی روابط شما: انرژی پنهانی که در این روز وجود دارد میتواند موجب تغییر در رابطه‌ای شود که شما مدت‌ها انتظارش را میکشیدید. فقط مراقب باشید تا فرصت را از دست ندهید و به نشانه‌ها دقت کنید.

پیش بینی شغل شما: نگران نباشید. با منطقی‌ فکر کردن همیشه به نتیجه می‌رسید و افراد زیادی در این راه به شما کمک خواهند کرد.

اسفند

امروز قوانین و محدودیتها موجب ناراحتی‌ شما میشوند چون شما همیشه بهترین نتیجه را زمانی می گیرید که به روش خود عمل می‌کنید و نه بر اساس ضوابط. با این وجود به یاد داشته باشید که این قوانین برای هم یکسان هستند و باید صبر پیش کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط عاشقانه شما بسیار خوب پیش خواهد رفت و شما می توندید تا شخص مورد علاقه تان را بسیار خوشحال کنید.

پیش بینی شغل شما: شاید فکر کنید که بدون وجود کمک کاری نمیتواید این پروژه را به پایان برسانید اما باید داشته باشید که نتیجه کاری شما به تنهایی بسیار بهتر از نتایج کاریتان با دیگران خواهد بود.