رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از متلاشي شدن سه باند بزرگ مواد مخدر در چند روز اخير خبر داد و گفت: در اين راستا ۱۹ نفر از قاچاقچيان دستگير و بيش از ۵۰۰ كيلوگرم كراك ، ۷۰۰ كيلوگرم مرفين و ۳۴۰ كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین آبادی در دیدار با زرار احمد مقبل وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان با اشاره به بازدید وی از بخش‌های مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: تعاملات دو جانبه دو کشور می‌تواند نقش بسزایی در مبارزه با این مواد افیونی ایفا کند.

وی از برگزاری عملیاتی‌های مشترکی با کشور افغانستان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای عملیات مشترک به منظور افزایش توانمندی پلیس ایران و افغانستان یکی از اهداف اجلاس سه جانبه ایران، پاکستان و افغانستان بوده است که در آینده‌ای نزدیک عملی خواهد شد.

حسین آبادی در ادامه از متلاشی شدن سه باند بزرگ مواد مخدر در چند روز اخیر خبر داد و گفت: به کمک ماموران نیروی انتظامی قم، هرمزگان، یزد و استان تهران سه باند بزرگ تولید و توزیع کننده مواد مخدر در استان‌های هرمزگان، یزد و تهران شناسایی و متلاشی شدند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خاتمه خاطرنشان كرد: در اين راستا ۱۹ نفر از قاچاقچيان دستگير و بيش از ۵۰۰ كيلوگرم كراك ، ۷۰۰ كيلوگرم مرفين و ۳۴۰ كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد.