افکارنیوز: آیا تا به حال اینترنت تان قطع شده؟!. . . اجازه بدهید من به جای شما جواب دهم: "بله، معلوم است که قطع شده. اینکه پرسیدن ندارد!" البته قطع شدن اینترنت در ایران یک امر طبیعی و روزمره و قابل انتظار است اما شاید این اتفاق آنقدرها هم طبیعی و عادی نباشد. برای مثال:

چند ماه پیش یک پسر ۱۸ ساله سوئدی پس از اینکه در میانه بازی استارکرافت اینترنتش قطع می‌شود از فرط عصبانیت دیوانه شده تا آنجا که یک چاقو بر می‌دارد، توی خیابان راه می‌افتد و یک دختر ۱۵ ساله را با چاقو می‌زند!

احتمالا دلیل اصلی خشم شدید، این بوده که در آنجا قطعی اینترنت آنقدر به ندرت رخ می‌دهد که شما باید خیلی بدشانس باشید اینترنت تان وقتی در لحظات حساس بازی هستید قطع بشود.

خوشبختانه داستان به بدترین شکل ممکن تمام نمی‌شود و دختر علی رغم جراحت های نه چندان خطرناکی که برمی‌دارد موفق به فرار می‌شود.

پس از این واقعه پسر دیوانه و اینترنت قطع شده را به اتهام تلاش برای قتل، تحت بازداشت به بیمارستان روانی منتقل می‌کنند.

مسلما رفتار پسر بسیار بد و غیرعادی بوده و در این هیچ شکی نیست، اما سوال این است که اگر اینترنت یکی از ما قطع می‌شد آیا راضی می‌شدیم که حتی یک مورچه را برای فرونشاندن عصبانیت مان زخمی بکنیم؟ … شاید واقعا ما مهربان ترین و صبور ترین انسانهای دنیا باشیم که می‌توانیم به راحتی در اینترنتی زندگی کنیم که سرعتش گاهی اوقات حتی از سرعت انتقال اطلاعات بین دو باکتری هم کمتر است!

منبع: نارنجی