به گزارش افکارنیوز به نقل از تماشا، هنوز هم برای خودشان بروبیایی دارند. همین دو تا تیم پایتخت را می گوییم که خیلی ها دیگر آنها را تیم نمی دانند. گواه این ادعا همین کل کل های چهره های سینمایی و موسیقی است که هر کدام برای تیم محبوبشان، سر و دست می شکنند.

پرسپولیسی ها با ناامیدی از برد حرف می زنند و کمی دو آتشه ترهایشان، اصلا سر بردن از رقیب دیرینه، شوخی ندارند. از آن طرف آبی ها، امیدوارترند و خیلی که بخواهند نیمه خالی لیوان را برانداز کنند، حرف از مساوی می زنند.

سراغ فوتبالی ترهای سینما و موسیقی رفتیم و از آنها خواستیم دربی هفتاد و پنجم را پیش بینی کنند. بگویند مرد میدان کیست، چه کسانی گل می زنند و در نهایت دلشان می خواهد چه اتفاقی در زمین بیفتد.

عطشانی: استقلال با اختلاف دو گل می برد



من الان باید پیش بینی دلم را بگویم یا عقلم؟! دلم می خواهد که پرسپولیس ببرد اما خب فکر می کنم استقلال می برد، آن هم با اختلاف ۲ گل. اگر هم پرسپولیس گل بزند(که بعید است) بی شک علی کریمی می زند و بهترین بازیکن میدان است. نفر اول این بازی امیر قلعه نویی است.


نیکی کریمی: قابل پیش بینی نیست



پیش بینی کردن بازی های فوتبال واقعا کار سختی است، مخصوصا اگر این دو تیم استقلال و پرسپولیس باشند. نمی دانم باید کدامشان را اسم ببرم اما به نظرم هر دو تیم های با ارزشی هستند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم ولی باز هم فکر می کنم نتیجه این دربی قابل پیش بینی نیست.


امیر یل ارجمند: مرد اصلی استقلال، قلعه نویی است



به نظر من و آنطور که از شرایط دو تیم برمی آید، بازی جمعه مساویخواهد شد. امیدوارم برنده اصلی این بازی تماشاگران باشند و بهترین بازیکن هم هواداران هر دو تیم. این را هم بگویم که امیر قلعه نویی نشان داده که همیشه در لیگ می تواند بهتر نتیجه بگیرد. به همین خاطر قطعا مرد اصلی استقلال، امیر قلعه نویی است و همین کمی شرایط را برای پرسپولیس سخت و خطرناک خواهد کرد.


شهنام شهابی: استقلال بازیکن خوب ندارد



بازی را نمی شود پیش بینی کرد اما من دوست دارم پرسپولیس ببرد چون پرسپولیس را دوست دارم. واقعا هم نمی دانم چرا. من فوتبالی نیستم ولی پرسپولیسی ها را دوست دارم! این جور که معلوم است علی کریمی بهترین بازیکن پرسپولیس است و استقلال هم که بازیکن خوب ندارد. حق پرسپولیس برد است و امیدوارم این بار به جای ۶ تا ۱۰ تا گل بزند. اصلا خدا را چه دیدید؟ شاید پرسپولیس ۱۰ به صفر استقلال را ببرد. بعید نیست.

با اینکه پرسپولیس از اول لیگ تا الان خیلی بد نشان داده اما به قول معروف: «درودهایم نثار آنان باد که عیب هایم را می دانند و باز هم دوستم دارند». این را هم بدانید که هواداران پرسپولیس همیشه بیشتر از هواداران استقلال هستند. همیشه. من موقع بازی های پرسپولیس – استقلال زیاد کری نمی خوانم و به صرف سرگرمی آن را تماشا می کنم اما برای بازی های ملی خیلی عرق دارم و ذوق زده می شوم و حتی وقتی تیم ملی می برد، حاضرم برای شادی به خیابان بروم و با مردم شادی کنم.


رضا صادقی: تو هم بنویس پرسپولیس!



بی تعارف بهتان بگویم که هیچ امیدی به این پرسپولیس ندارم. خیلی دلم می خواهد ادین بار هم پرسپولیس ببرد ولی قطعا تیم امسال قرمزها این توانایی را ندارد. این روزهای پرسپولیس جوری است که می توان به خوبی پیش بینی کرد که این تیم قابلیت باخت به تیم های محلی را هم دارد! خوب با این اوصاف نباید انتظار داشت استقلال را ببرد. ما که دلمان را خوش می کنیم که پرسپولیس برنده از زمین بیرون می آید. تو هم بنویس فقط پرسپولیس!


بهزاد فراهانی: ۲-۱ استقلال می برد



من هر دو تیم را دوست دارم. آنچه که در این دربی برایم مهم است اینکه استقلال و پرسپولیس خوب و بدون حاشیه بازی کنند و از اخبار کذایی دور بمانند. اگر بخواهم بازی را پیش بینی کنم، باید بگویم شرایط فعلی تیم استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس است و این شانس برد را برای استقلالی ها بالا می برد. به نظر من نتیجه این بار دربی، ۲-۱ به نفع استقلال خواهد بود.


رضا یزدانی: اگر ببازند باید فاتحه پرسپولیس را خواند!



در این جور مواقع باید واقع بین بود و احساسی چیزی نگفت. من به عنوان یک استقلالی متعصب اعتقادم این است که پرسپولیس روزگار خوبی ندارد ولی استقلال هم در اوج نیست. بازی را با درصد بالایی مساوی پیش بینی می کنم که در صورت گل دار بودن مسابقه، زندی برای استقلال و انصاری فرد برای پرسپولیس گل خواهند زد. ولی اتفاق مهم این بازی این است که نتیجه گرفتن در دربی، آخرین شانس پرسپولیس و مربی اش برای خروج از بحران است و اگر در این بازی هم نتیجه علیه این تیم شود باید فاتحه پرسپولیس را خواند. همه می دانند که من یک استقلالی ام و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود ولی منطق می گوید بازی مساوی تمام خواهد شد.