به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، روزانه اخبار بسیاری منتشر میشوند که قابلیت پرداخت کامل ندارند؛ اما با توجه به رسالت اطلاع رسانی یک رسانه، گروه دین و اندیشه خبرگزاری مهر درصدد است اخبار این حوزه در قالب خبرکوتاه انعکاس و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

برگزاری جشنواره غذاهای اسلامی در پکن

پنجمین جشنواره غذاهای اسلامی با هدف معرفی انواع غذاها و نوشیدنی های اسلامی در پکن برگزار شد. این نمایشگاه یک روزه در پنج شنبه در نمایشگاه غذا در پایتخت چین در حالی برگزار شد که مورد استقبال و توجه مسلمانان و غیرمسلمانان این کشور قرار گرفت.

برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مصر

حدود ۱۳۰ ناشر از ۱۲ کشور در نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب اسکندریه مصر که در مارس سال ۲۰۱۳ برگزار می شود، مشارکت می کنند. در این نمایشگاه مسائل مرتبط با انتشار الکترونیکی کتاب بررسی می شود و اتحادیه ناشرین مصر به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه آن را باب گفتگویی هدفمند و سازنده برای زندگی فرهنگی در جهان اسلام قلمداد می کند. طی این نمایشگاه ۱۵ روزه نشست های فرهنگی و تخصصی برگزار می شود.

مسلمان شدن یک یهودی پس از اقناع با آیات قرآن

یک جنین شناس مصری یهودی پس از اینکه درباره آیات قرآنی بررسی کرد، مسلمان شد. روبرت گیلهم پس از شناخت حقیقت علمی و اعجاز قرآن و پس از اینکه با دلایل علمی قانع شد، اسلام آورد.