به گزارش افکارنیوز به نقل از شفاف، صبح روز چهارشنبه اول شهريورماه، رهگذراني كه در حال عبور از بازار مبل يافتآباد بودند با مشاهده دعواي خونين دو مغازهدار، پليس را خبر كردند.

لحظاتی بعد سرگرد حجت‌الله مرادی رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر به همراه تیمی از مأموران در محل حادثه حاضر و در نخستین گام با پیکر خونین دو مرد جوان به نام‌های صمد ۳۰ ساله و تقی ۲۶ ساله مقابل یکی از مغازه‌های مبل فروشی روبه‌روشدند و بلافاصله آنها را برای معالجه به بیمارستان غیاثی منتقل کردند. بررسی‌های اولیه نشان داد لحظاتی پیش صمد ۳۰ ساله با برادر‌زنش تقی ۲۶ ساله که هردو کنار هم مغازه مبل‌فروشی دارند درگیر شده است.

صمد اما بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. بعد از تأیید خبر از سوی پلیس، قاضی محمد شهریاری، بازپرس کشیک ویژه قتل از دادسرای جنایی به همراه تیم جنایی با حضور در بیمارستان تحقیقات خود را آغاز کرد. یکی از شاهدان در شرح ماجرا به قاضی شهریاری گفت: صمد و تقی در همسایگی هم مغازه مبل‌فروشی دارند. از چند روز پیش آنها بر سر چیدمان دکور مغازه‌هایشان مشاجره لفظی داشتند تا اینکه شب گذشته صمد به برادر‌زنش گفت نباید دکور مغازه‌اش را همانند دکور مغازه او بچیند و از نمونه مبل‌هایی که او برای فروش به مغازه‌اش آورده هم نباید استفاده کند.

این موضوع باعثشد تا آنها با هم درگیر شوند اما با میانجیگری همسایه‌ها مشاجره‌شان تمام شد تا اینکه امروز صبح وقتی در مغازه‌ام را باز کردم، دوباره صدای درگیری آنها را شنیدم. وقتی خودم را به آنجا رساندم، دیدم صمد با چاقویی که در دست دارد به تقی حمله کرد و ضربه‌ای به او زد و بعد هم با همان چاقو یک ضربه به پای خودش زد و نقش بر زمین شد.

در پايان جسد مرد مبلفروش به دستور قاضي شهرياري براي انجام آزمايشات لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد. قاضي شهرياري درباره اين خبر به خبرنگار ما گفت: هر چند تحقيقات اوليه و اظهارات شاهدان نشان ميدهد كه در اين درگيري مرد جان باخته با چاقو يك ضربه به طرف مقابل و يك ضربه مرگبار هم به خودش زده است، اما تحقيقات درباره اين حادثه تا روشن شدن زواياي پنهان اين درگيري ادامه دارد، به همين خاطر برادر زن زخمي در بيمارستان تحت نظر است تا پس از بهبودي حالش به اداره آگاهي منتقل شود و مورد بازجويي فني قرار گيرد.