به گزارش افکار به نقل از ایران ، اعضاي شبكه شرارت كه دختر جواني را با خودروي ماكسيماي سرقتي، ربوده و او را در باغ متروكهاي مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، در عمليات ويژه كارآگاهان پليس كردستان دستگير شدند.

رسیدگی به این پرونده از ۲۴ آذرهمزمان با شکایت راننده خودروی «ماکسیما» ی سرقتی در دستور کار پلیس قرار گرفت. همزمان با شروع تحقیقات، مأموران از ربوده شدن دختر جوانی به دست سه پسر شرور باخبر شدند.

کارآگاهان با اطلاع از اینکه متهمان سوار بر «ماکسیما» ی سرقتی به سوی شهرستان «قروه» گریخته‌اند، تمام مسیر را تحت نظر قرار داده و ساعتی بعد خودروی مورد نظر را در حاشیه شهر یافتند، اما از تبهکاران ردی نبود.

از سوی دیگر تیم ویژه پلیس با کمک شاهدان حادثه و بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای، هویت سه مرد شرور سابقه‌دار را شناسایی کردند.

سرهنگ «علی احمدی تبار» - رئیس پلیس آگاهی استان کردستان - در این‌باره گفت: با شناسایی هویت آدم‌ربایان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان با کمک اطلاعات مردمی متوجه شدند «فرزاد» - سرکرده ۲۶ ساله باند - باغی متروکه در اطراف سنندج دارد. با کشف این سرنخ، تیمی از مأموران راهی باغ مورد نظر شدند، اما از تبهکاران اثری نبود.

کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها، پیکر نیمه‌جان دختر جوان را در اتاقکی پیدا کردند. در بازرسی اتاقک، سه دستگاه تلفن همراه، قمه و اسپری اشک‌آور کشف شد. دختر جوان در نخستین تحقیقات گفت: «فرزاد» ۴۸ ساعت مرا در اتاق تاریک و سرد زندانی کرده بود و در این مدت بارها مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. چند بار هم بشدت کتکم زد.

سرانجام تیم پلیس پس از چند روز عملیات ویژه تعقیب و مراقبت نامحسوس سردسته باند را در عملیات غافلگیرانه‌ای به دام انداختند.

سرهنگ «احمدی‌تبار» خاطرنشان کرد: «فرزاد» و دو همدستش پس از دستگیری در بازجویی‌ها به چند فقره زورگیری و آزار و اذیت دختر جوان اعتراف کردند که تحقیقات تخصصی از آنها ادامه دارد.