به گزارش افکارنیوز، خبرآنلاین نوشت:

اول: سعید سهیلی با ابراز گله از جمع‌آوری نسخه‌های نمایش خانگی «گشت ارشاد» گفت: نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم؟! سهیلی افزود: من با پخش کننده به عنوان پخش گشت ارشاد قرار داد بستم اما متاسفانه آنها به جمع آوری کار پرداختند و متاسف هستم از اینکه برای پخش قرار داد می‌بندیم اما برای جمع‌آوری کار می‌شود.
بعد از خبر:
ای آقا! شما فکر کردی با این سیاه نمایی ها می توانی مجوز اکران بگیری؟! بعد هم در این مملکت گاهی هیچکسی با هیچ پخشی قرارداد نمی بنند اما کلی چیز برایش پخش می شود به صورت خودجوش! حالا بدون اینکه قرارداد «جمع» ببنندی آن بنده های خدا کارت را راه انداخته اند، به جای تشکر اینطوری شلتاق می اندازی؟! تازه شما باید در اسرع وقت از اقدامات خوب گشت ارشاد اصلی که فتنه سی دی فیلم شما را شناسایی و در نطفه خفه کرد، تقدیر هم بکنید. بدهیم بچه ها بیایند خودجوش کرکره مغازه تان را بیاورند پایین؟!

دوم: احکام دادگاه اختلاس ۳ هزار میلیاردی صادر خواهد شد.
بعد از خبر: انشاء الله. گرچه با تلاش شبانه روزی دوستان ما، برخی از این احکام قبل از صدور لو رفته که جزئیات آن بدین شرح است:
آقای میم. سین. شین، متهم ردیف بووووووق، به بیب سال انفصال از خدمت و بوووووق ضربه شلاق در ملاء خاص!
آقای صاد. ضاد. طاء. ظاء متهم ردیف بووووووق. به بیب سال حبس. بوووق سال کار اجباری در یک شرکت خصوصی بدون جیره و مواجب و همچنین بیب ضربه پس گردنی در ملاء عام.
خانم گاف. کاف. لام. میم. نون. واو. هه. به بازپرداخت اوووووف دلار پول خورده شده همراه با آب کافی بعلاوه بوووووق مقدار فلفل برای ریختن روی زبان جهت عدم زبان درازی در دادگاه.
آقای دال. ذال متهم ردیف بووووووووق نیز به خاطر همکاری های بی شائبه با دادگاه، بی گناه شناخته شده و تنها باید مبلغ بووووووق میلیارد پول امانتی که به زور به خانه او ارسال شده را به بیت المال برگرداند.
این احکام تا پس فردا تکمیل و در همین خبرآنلاین به صورت کامل منتشر خواهد شد. ضمنا احکام قطعی نیست و ۱۲۰درصد قابل اعتراض و تجدید نظر.

سوم: رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم خیار گلخانه ای در میدان مرکزی میوه و تره بار درحدود ۱۸۰۰ تومان است، درعین حال گفت: قیمت این محصول باید در حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان باشد. وی همچنین درباره قیمت پیاز در بازار عنوان کرد: قیمت هرکیلوگرم پیاز در میدان مرکزی میوه و تره بار درحدود ۸۰۰ تومان است درحالی که قیمت این محصول باید در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان باشد.
بعد از خبر: ما واقعا از این حضور در صحنه شما سپاسگزاریم. این همه دغدغه مردم و این همه تلاش در این دوره عسرت و بی مهری، واقعا نوبر است. اگر می شود بعد از تنظیم بازار میوه و تره بار با «باید و نباید» بازار ارز و طلا و همچنین خودروی وطنی _ مونتاژ ملی _ و مسکن و ماست و تره فرنگی را هم تنظیم کنید. خیر از جوانی و تعهدت ببینی مادر!

چهارم: یارانه شهریور ماه، دوشنبه ۲۰ شهریور واریز و قابل برداشت است.
بعد از خبر: ضمن تبریک به دولت خدمتگزار این پیشرفت چشمگیر را با وجود کارشکنی های دشمنان داخلی بی لیاقت و کارنابلد و دم بریده از قدرت و همچنین دشمنان خارجی احمق و بزدل و نفهم به ملت و دولت تبریک عرض نموده، پیش بینی می شود این تراز جدید خدمت رسانی در ماه های آینده بدین شکل صعود خود را ادامه دهد و بر شاخص های جهانی دولتمندان افزوده شود: یارانه آبان در ۱۵ آذر ماه پرداخت می شود/ یارانه بهمن ۹۱ در ۱۸ اردیبهشت ۹۲ واریز می شود/ یارانه تیرماه ۹۲ با خیلی شاخص صعود(!) در ۱۳ بهمن ۹۲ پرداخت می شود و...کارشناسان این پیشرفت چشمگیر را حاصل تلاش دانشمندان داخلی عنوان کردند.