به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، قایق های تفریحی بسیار زیادی در دنیا وجود دارد اما برخی از آن ها بسیار لوکس تر و با امکانات بیشتری هستند و البته قیمت بیشتری نیز دارند. در ادامه این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این قایق های تفریحی بسیار لوکس:

قایق " Oculus "



این قایق بسیار منحصر به فرد است و نزدیک به ۷۵ متر طول آن است. این قایق که البته در حد یک طرح است می تواند۱۲ نفر را در خودش جای دهد و امکانات آن درحد بسیار عالی و در سطح بهترین خانه های شهری است و تمامی امکانات حتی اینترنت بی سیم نیز دارد. این قایق در سه طبقه طراحی شده است و در میان آن نیز یک آسانسور برای ارتباط طبقات قرار دارد.

قایق " Vertigo "



قایق ورتیگو یکی از بلندترین و بزرگترین قایق های تفریحی و بادبانی دنیا است و توسط فردی به نام " فیلپ برند " طراحی شده است. این قایق نیز به تمامی امکانات مجهز است و از آن به عنوان مجلل ترین قایق بادبانی و ماهیگیری دنیا نیز نام برده می شود.

قایق " Iguana ۲۹ "



این قایق شاید به نظر خیلی مجلل نباشد اما بسیار سریع و باقدرت است. همچنین دارای برخی از امکانات اولیه نیز هست. نکته اصلی در مورد این قایق این است که می تواند در خشکی و آب حرکت کند. این بدین منظور است که این قایق یک هاورکرافت نیز هست.

قایق " Eclipse "



این قایق به عنوان بلندترین و گرانترین قایق دنیا شناخته می شود چرا که قیمت آن در حدود ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود و توسط یک میلیونر روسی و مالک باشگاه چلسی رومن آبراموویچ خریداری شده است. این قایق دارای دو محل فرود هلیکوپتر و همچنین ۲۴ اتاق مهمان است. این قایق ۱۶۴ متر طول دارد و از امکانات آن می توان به یک زیر دریایی کوچک و دو استخر اشاره کرد.

قایق " ORSOS "



شرکت المانی ORSOS طرح هایی از یک قایق بسیار لوکس با قیمتی نزدیک به ۴.۶ میلیون دلار را ارائه کرده است که در آن شما می توانید استخر، اشپزخانه، اتاق پذیرایی و حتی سینما اشاره کرد. این قایق با استفاده از سیستم های خورشیدی کار می کند و همچنین توانایی جابه جا کردن ۱۲ نفر را دارد.