افکارنیوز

: ویندوز ۸ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلت ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریع تر با استفاده از یواس‌بی و بلوتوث، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM،
رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.
در ویندوز ۸ منوی استارت وجود ندارد و در اثر حذف این منو و تغییر بسیاری از اجزا و امکانات، ویندوز به کلی دگرگون شده و ظاهر جدید و کاملاً متفاوتی به خود گرفته است، در نتیجه هنوز بسیاری از کاربران با این محیط هماهنگ نشده اند. اگر هم اکنون سیستم عامل سیستم شما ویندوز ۷ است و دوست دارید محیط ویندوز ۸ را نیز تجربه کنید، می توانید به جای نصب آن، با نصب پوسته ی ۸Style Skin Pack محیط ویندوز ۸ را بر روی سیستم خود ایجاد کرده و پس از آشنایی و کار در آن، به راحتی درمورد نصب این سیستم عامل جدید بر روی سیستم خود تصمیم بگیرید.
همچنین این پوسته برای ویندوز ۸ نیز طراحی شده است تا محیط ویندوز ۸ شما را به محیط ۸Style(Metro) تغییر دهد.

دانلود ۸Style Skin Pack v۳.۰ - دانلود پوسته ی تبدیل ویندوز ۷ به ویندوز ۸